تسنیم نوشت:

رئیس جریان المستقبل تجاوز به ارتش و نیروهای امنیتی را خط قرمز این جریان خواند و تاکید کرد که در کنار دولت، در برابر این توطئه‌ها ساکت نخواهد ماند.

سعد الحریری رئیس جریان المستقبل لبنان ضمن اعلام حمایت مطلق خود از ارتش و تمام نیروهای امنیتی این کشور گفت که برای بازگرداندن شهر عرسال به آغوش کشور در کنار این  نیروها قرار دارد، چرا که غیر از بازگشت به پروژه دولت و آزادی آن از دست ربایندگانش از جبهه النصره گرفته تا داعش هیچ پروژه دیگری پیش روی مردم این شهر قرار ندارد.
وی در گفتگو با روزنامه فرامنطقه ای الحیات تصریح کرد: هیچ سستی با گروه‌های تکفیری و تروریست صورت نمی‌گیرد و پروژه‌های ویرانگر آنها از سوی اهالی اعتدال و تسامح به دیده سهل‌انگاری نگریسته نخواهد شد. آنها هیچ چاره‌ای ندارند جر اینکه شهر را ترک کنند و دولت و ما نیز در برابر توطئه های این گروه ها دست بسته نخواهیم بود.
رئیس جریان المستقبل لبنان تجاوز به ارتش را تجاوز به تمامیت لبنان و دولت دانست و ابراز داشت که از منظر دیدگاه‌های این جریان ارتش و نیروهای امنیتی لبنان خط قرمزی است که نباید به آن‌ها تجاوز شود، این موضع راهبردی و ثابت المستقبل نسبت به گروه‌های تکفیری است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    15 6
    ی شهر لبنان رو گرفتن؟؟ حزب ال... کجاست یا تو سوریه یا فلسطین مملکت خودشون کجاست
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    18 12
    بدبخت اگه حزب الله نبود كه داعش تا حالا لبنان رو لوله كرده بود
  • میرزائی A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    1 2
    این آقا هرپه جنایت تو لبنان بود را یاری کرد ومدیریت حتی قتل پدرش را با اسرائیل وعربستان وآرزوی نابودی حزب الله را داشت حالا با ارباب تنپرورش ملک عبداله هماهنگ شده وبا هم توهم زده اند خدا آخر وعاقبتشان را نصیبشان کند