۳۴ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
اسرائیل در سال 2022 میلادی نابود می شود

چند ماهی است که کتابی در قالبی ترکیبی از علوم غریبه و قرآن و ریاضیات نوشته شده و پیش بینی بلکه پیشگویی کرده است که اسرائیل در سال 2022 میلادی نابود خواهد شد. از این کتاب در یکی از مراکز فرهنگی شهر تهران رونمایی هم شده و بزرگانی هم در باره آن سخن گفته اند.

سال 1444 قمری [1401ش = 2022 میلادی] سال زوال اسرائیل خواهد بود. نویسنده کتاب «1401 [ش] سال سقوط اسرائیل» (تهران، انتشارات علوم و فنون رازی، 1392] این مطلب را از یک محاسبه ظاهرا ریاضی از آیات قرآن بدست آورده اند. ایشان برای اثبات آن اول یک شاه کلید داده اند که مثلا در چند مورد قبل از این که یک سال معین شود، کلمات و یا حروفی به تعداد آن «عدد» بکار رفته است.
مثلا فرض کرده اند «بضع سنین» در سوره روم که عددی بین سه تا نه و میانه آن شش است، کلمات قبل از آن هم شش تاست و این یک قاعده است و شاه کلید. سپس با این شاه کلید به سراغ سوره اسراء رفته اند. عدد حروفی که قبل از آیه 104 سوره مزبور که خبر آمدن وعده دوم را به بنی اسرائیل و نابودی آنان داده ـ «فاذا جاء وعد الاخره» ـ 1444 تاست. این رقم به نظر ایشان سال قمری است. میلادی آن می شود سال 2022 و هجری شمسی آن می شود 1401. پس در این سال اسرائیل سقوط خواهد کرد!
داستان نگارش کتاب در مقدمه است. نویسنده بعد از جنگ 33 روزه به دعوت امور بین الملل حزب الله به لبنان رفته تا خرابی ها را ببیند. در آنجا کتابی می بیند به نام  زوال اسرائیل در سال 2022 از الزبیدی. در تحقیقات بعدی ایشان معلوم می شود اصل این محاسبات متعلق به دانشمند دیگری است به نام بسّام جرار که فلسطینی است و به گفته ایشان سالها در زندان اسرائیل بوده است. نام آقای ماجد المهدی هم در صفحه شناسنامه کنار نام آقای بسام آمده اما معلوم نشد آیا کتاب اصلی متعلق به هر دو بوده یا یک نفر و اصولا آقای ماجد المهدی چه نقشی در اصل کتاب داشته است.
آقای بسام در این کتاب، محاسباتی قرآنی چندی را انجام داده و به این نتیجه رسیده که سال سقوط اسرائیل 2022 است که البته نویسنده ما سید عبد الله حسینی گفته اند که قدری این محاسبات را دقیق تر کرده اند.
این کشف چنان است که نه فقط هجری قمری و شمسی و میلادی سال سقوط اسرائیل را در بر می گیرد بلکه با محاسباتی که شده سال عبری آن هم کشف شده که می شود 5959 و این البته عبری قمری است، و عبری شمسی آن می شود 5782 و همه اینها از همان محاسبات ریاضی در قرآن در سوره اسراء بر اساس توضیحاتی که ایشان داده بدست می آید.
تازه آیه «فاذا جاء وعده الاخره» را با حروف ابجد هم حساب کنید یعنی همان حساب جمل، می شود 2022 که ایشان این را هم نشان داده اند (ص 105).
تازه تر آن که، از اول قرآن تا اول سوره اسراء هم 2022 آیه است که این هم قرینه دیگر است.
از آیه 21 مائده تا آیه 104 اسراء هم 1443 آیه است که حالا برای یک شماره نباید بازی را بهم زد چون حتی اگر 1443 درست باشد، با نیمه اول 2022 میلادی مقارن است.
از این موارد باز هم هست.

رسول جعفریان

آقای سید عبدالله حسینی در ژوهانسبورگ در مرکز اسلامی فعالیت دارند که آدرس و تلفن و ایمیل هم داده اند. ایشان بیشتر شاعرند و لابد ارتباطی بین شعر و علوم غریبه هم وجود دارد. اما خودشان یادآور شده اند که در این کتاب از راهنمایی های ابوی محترمشان هم بهره گرفته اند و مهم تر از همه آن که آیت الله خزعلی تقریظی بر این کتاب نوشته اند:
کتابی است قیّم و ارزشمند از دانشمندی دلسوز و زحمتکش. امید است وعده ای که داده اند برای بر افتادن ریشه ظلم یعنی اسرائیل عملی شود و دل مسلمانان شاد گردد، بلکه دل همه اهل عالم. این عنصر ناپاک برافتد و دل مردم آرامش یابد. خداوند متعال مولف کتاب را جزای خیر عطا فرماید. ابوالقاسم خزعلی، عضو خبرگان جمهوری اسلامی [کذا]. عین دستخط ایشان هم به قول قدما گراور شده است. جای شکرش باقی است که ایشان قاطعانه آن را تایید نکرده اند.
البته بعد متوجه شدم که در جلسه ای در خانه شهریاران جوان! (آذر 92) از این کتاب رونمایی شده و کسانی در آن حاضر بوده و سخنرانی هم کرده اند. علیرضا قزوه رئیس مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، ابوالفتح دعوتی، میثم امرودی و جماعتی دیگر از آن جمله اند و همه سایت های محترم هم با آب و تاب آن را گزارش کرده اند.
خوب، این آرزوی همه ما مسلمانان است که اسرائیل از بین برود. بسیار از آزادیخواهان جهان نیز همین امید را می برند. این هم برای خود کتابی است، آن هم در امتداد یک علم ریشه دار و کهن که مهم ترین خاصیت آن پیشگویی است. البته در این قبیل آثار، از دیر باز از نجوم و حروف ابجد و طلسمات و ریاضیات و اعداد و همه چیز استفاده می شد، اما این که این طور با قرآن رفتار شود، تحفه است. به نظرم جای تامل دارد و نیازمند یک بازبینی در نشر این قبیل آثار است که به نام قرآن و زیر سایه آن انتشار می یابد.
متاسفانه، سالهاست که این قبیل نوشته ها مشتری دارد، هیچ راه گریزی هم نیست و علاقه مندان به این حوزه هم باید تغذیه فکری بشوند، جز این که برخی مواقع عددشان بیش از حد می شود و آدمی فکر می کند جامعه ما در عمق وجودش تا کجا به این حرفها علاقه مند است. عربها هم که این مطالب از زیر دست آنها درآمده و آرزوهایشان را نشان می دهد، دست کمی از ما ندارند. کلمه «نهایة اسرائیل‌ 2022» را که بزنید اطلاعات خوبی از این طرف و آن طرف پیدا می کنید از جمله در یوتیوپ کلاس درس آقای بسام جرار را در این امور.
شاید بد نباشد اشاره کنم که اخیرا در امارات یک کتاب 25 جلدی، و هر جلد بین 300 تا 400 صفحه، تمام علوم اولین و آخرین را از قرآن استنباط کرده و نوشته اند. یک جلد در باره هندسه، یک جلد علوم هسته ای، یک جلد علوم شیمیاوی، یک جلد زراعت و همین طور.

نباید از این کارهای مسلمانان تعجب کرد، اماراتی که تمام تمدنش وارداتی است و اساسش غربی، یک مرتبه در 25 جلد کتاب مدعی شود که همه علوم اولین و آخرین در همین کتاب الله است. پس چرا اساس را بر همین قرآن نگذاشته و این همه دنبال دانشگاه های غربی است تا آن علوم را در این کشور در سطح تئوری و عمل بکار گیرند و قرآن را کنار بگذارند؟

رسول جعفریان

 

رسول جعفریان

 

امشب از دوستم آقای مهدوی راد در باره محاسبات ریاضی در باره قرآن سوال کردم. ایشان گفتند برخی از آنها مطالب خوبی است برخی نه. گفتم با این همه تغییر و تفاوت در نگارش حروف  چطور اینها درست است؟‌ ایشان گفتند همه اینها به حروف بستگی ندارد، گاهی به سور و عدد آیات است. گفتم بالاخره چی؟ مبهم گفتند هست دیگر. ممکن است درست باشد، برخی از آنها خواندنی است.

بالاخره متوجه نشدم چه باید کرد، فقط می دانم علم ریاضی، محترم ترین علم است، به طوری که اگر چیزی در قالب آن باشد، حتی یک نفر هم انکار نمی کند.
برای این که امشب چیزی از قلم نیفتاده باشد، تصویری را هم که امروز در ورودی یکی از میادین میوه گرفتم و سعی کرده راه و رسم زندگی یا به اصطلاح سبک زندگی را به مردم بیاموزد، در اینجا می آورم. خودتان قضاوت کنید که ما چه قدر مردم را به علم اندوزی و کسب حلال و «تلاش» برای داشتن یک زندگی خوب پر از رزق و روزی و یک سبک زندگی خوب دعوت می کنیم!

رسول جعفریان

بعید می دانم آدم بی عقلی پیدا شود که بر اساس آنچه نوشتم تصور کند که مثلا من منکر از بین رفتن اسرائیل هستم، اصلا سال 2022 چیست، کاش همین امشب از بین می رفت تا این همه کودک و زن و ... کشته نشود. یا مثلا در باره این حدیث نظر منفی دارم یا ....

بنده فکر می کنم باید مردم را به فکر و عمل واداشت و عقل را به عنوان چراغ راه آنان تعریف و تاکید کرد و از خداوند خواست تا همه ما را به راه راست هدایت کند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 144
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ل A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    مایا و نوستراداموس تو حلقم
    • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      نوشته ها و به نوعی پیش بینیهای جرج اورول به واقعیت نزدیکتره
    • بی نام IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      این یه واقعیته اسرائیل در سال 2022 نابود میشه سال 1400 سال ظهوره
    • بی نام PS ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      به همین خیال باش
    • وحید IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      امیدواریم اسرائیل و حامیان داخلی و خارجیش هرچه سریعتر نابود بشن و شاهد صلح و آرامش در جهان باشیم.
    • بی نام US ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      حالا حرف زدن اینقد راحته نمیشد یکم بندازن زودتر؟
    • بی نام DE ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      آقا رضا یعنی حلق جنابعالی انقدر بزرگ است جلل الخالق خدایا چه موجوداتی آفریدی
    • حبیب IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      علم ریاضی، محترم ترین علم است، به طوری که اگر چیزی در قالب آن باشد، حتی یک نفر هم انکار نمی کند. معلومه نویسنده محترم هیچ درکی از ریاضی خصوصا قسم جدیدش نداره من همون یکنفرم که انکار میکنم بخ جون "زنون "قسم اما این حدیث اخر که عکسشو گذاشتین عین واقعیتالبته با ابی ذوقی ترجمه شده من سالهاست به این نتیجه رسیدم و با خیلی از دوستا م درربارش حرف زده بودیم یه نگاه به اطراف بندازی میبین فراوانند زیرکانی که در معاش عادی خودشون فرو ماندندو بسیارند کودنهایی که پولشون از پارو بالا میره این مطلب جای بحث بسیار داره اقای کاشف جعفریان به قول سعدی دانش و خواسته هست نرگس وگل/که به یکجای نشکفندبه هم انکه رادانش است خواسته نیست/وانکه راخواسته هست دانش کم
    • توحید A1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      تا اون موقع دیره تو همین سال 93بایدکارشون رو تموم کرد
    • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      پس بعد از 2022 تكليف روز قدس چي ميشه ؟ علیه كي باید شعار بديم؟
    • دانشجو A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      51 9
      بی نام یکشنبه 12 مرداد 1393 00:55:03 :کذب وقاتون
    • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      57 16
      1 من تا 2022 از .... انصراف میدم اگه اسرائیل نابود شد دوباره .... میشم 2 طبق گفته شهاب مرادی امام صادق ثروتمند ترین مرد دوران خودش بوده
    • دانیال A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      67 21
      از نویسنده بپرسید جام جهانی 2022 کی قهرمان میشه؟ ههههههههه
    • بردیا A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      80 16
      هر کس برای ظهور زمان تعیین کند ملعون است ملعون است ملعون است . امام صادق ع فرمودن. خود امام زمان عج هم این رو بیان کردن قابل توجه شما که میگی سال 1400 سال ظهوره
    • حسین IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      64 8
      امیدوارم اسرائیل این عامل فتنه زودتر با حامیانش نابود بشن ولی نمیشه تاریخ گفت اگه اشتباه کرده باشی چی؟اگه تو اون سال خواست خدا نباشه و نابود نشه چی؟ابروی اسلام و قران میره به این فکر کردی؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    نویسنده بهتر بود همان شعر گفتن را ادامه می داد.
    • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      الانم همین کار رو کردن
  • بی نام DE ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    این ... دیگه کیه
    • شیعه A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      50 6
      چطوری از سه نقطه تو جمله ت استفاده کردی؟ مگه غیرمجاز نیست. چرا برای ما نمیشه؟
  • بی نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    162 6
    شبکه خپر صدا و سیما : جنگ بین کشورهای خاورمیانه به ضرر صادرکنندگان نفت و به نفع آمریکا است www.khabarde.ir
    • بی نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      84 14
      چه عجب ، شبکه خبر ، یه خبر درست و حسابی و مثبت پخش کرد. دم سایت خبرده هم گرم ...
  • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    95 4
    این تصویر آخری دم بازار میوه و تره بار توی شهرک محلاتی بود. من هم دیدم.
  • بی نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    حتما خبر انلاین یه خواهش همین خبر را سال 2022 نمایش بده ، تو را به خدا نمایش بده تا همه بدونن این افراد فقط لاف میزنن
  • كيوان IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    تا كي بايد شاهد اين افكار و استدلالات خلع الساعه باشيم؟ خدا داند و بس
    • sara IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      22 87
      برادر خرق الساعه درسته
    • بی نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      111 6
      خدای من مثلاً اومدی درستش کنی ؟ خلق الساعه است نه خلع الساعه و نه خرق الساعه
    • بی نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      10 4
      لغت نامه دهخدا خلق الساعة.خ َ ق ُس ْ سا ع ع ص مرکب دفعةً موجود شده . قدما گمان می کردند که بعضی حشرات خلق الساعة یعنی بی وسائل تناسل دفعه موجود می شوند. از کشاف اصطلاحات فنون . به نظرم حق با دهخدا باشه
    • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      21 4
      حالا نمی شد به فارسی بگین که هر کس بگه درستش چیه
    • بی نام A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      8 2
      منظورتون خلق‌الساعه است حتماً،‌ می‌دونم.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      5 3
      خلق الساعه
  • بی نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    35 6
    خداوند پیشگوها رو در قرآن نفرین کرده
    • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      15 1
      کجای قرآن؟
  • بی نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    179 3
    اين همه پيش بيني كه به قران نسبت ميدهند اگر به واقعيت نپيوست نتيجش چي ميشه و كي گردن ميگيره؟
    • بی نام IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      84 3
      عزيزم يادت نيست همين جماعت دو سه سال پيش روز و ساعت ظهور تعيين مي كردند ؟ اين افراد يا دشمن دانا هستند يا دوست نادان كه در هر دو صورت نتيجه كارشان ضربه به دين و اعتقادات مردم است .
  • من IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    114 3
    بعد ایشون علم غیب دارن؟
    • بی نام DE ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      84 2
      نگید آقا خوبیت نداره ، فردا هوا گرمتر میشه، سکنجبین و خیار نافع و برای تعقل مفید است. ۱۱
  • بی نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    22 90
    باوضعیت الان خاورمیانه هوشیاری مردم جهان خیلی زود تر روبه زوال میره....
  • بی نام A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    153 5
    مورد داشتیم مریدها می گفتند شیخ ما روی آب اقیانوس راه می ره، آنوقت همین شیخ نزدیک بود توی حوض خونشون غرق بشه، یکی از مریدها دستش رو گرفت.
    • بی نام US ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      12 40
      سعدی » گلستان » باب دوم در اخلاق درویشان یکی از صلحای لبنان که مقامات او در دیار عرب مذکور بود و کرامات مشهور به جامع دمشق در آمد و بر کنار برکه کلاسه طهارت همی‌ساخت پایش بلغزید و به حوض در افتاد و به مشقت از آن جایگه خلاص یافت چون از نماز بپرداختند یکی از اصحاب گفت مرا مشکلی هست اگر اجازت پرسیدنست گفت آن چیست گفت یاد دارم که شیخ بروی دریای مغرب برفت و قدمش تر نشد امروز چه حالت بود که در این قامتی آب از هلاک چیزی نماند. شیخ اندرین فکرت فرو رفت و پس از تأمل بسیار سر بر آورد و گفت نشنیده ای که خواجه عالمع گفت لی مَعَ اللهِ وَقتٌ لا یَسَعنی فیه مَلَکٌ مقربٌ و لا نَبیٌ مُرسَل و نگفت علی الدوام وقتی چنین که فرمود به جبرئیل و میکائیل نپرداختی و دیگر وقت با حفصه و زینب در ساختی ....
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    ان شالله تا به اون روزنکشه. وبه زودی نا بود شود. به همراه حامیانش
    • بی نام US ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      حامیان اسرائیل همون هان که نام خلیج فارس رو تحریف میکنن و میگن"خلیج". همون کاری که خودت میکنی آقای اوغلی.
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      از پرچمت پیداست............
    • سیدمهدی ایران اوغلی ضد پان ترک و ضد متحجر A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      38 7
      آقای تبریز ... یکم شما بهتره که انقده از اصلاحات عقده به دل نداشته باشی و دوم این که این دوستمون به نکته درستی اشاره کرده حامیان اسرائیل الان همین امارات و قطر و عربستان هستن.
    • nsaim bokan EU ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      15 1
      دوستان به درستی هدف این کامنت نویس را متوجه شده اند؟
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      30 71
      متحجر کسی است که به چشم بیند که هوا یمای ایرانی رو تو خلیج میزنن بعد میگه کا امریکا نیست. و حامی سرسخت اسراییله. مرگ بر اسراییل
  • بی نام A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    هر سال می گن اسراییل ده سال دیگه نابود میشه ...
  • احسان A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    71 6
    مایند فریک
  • محسن سربندي ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    68 4
    حالا اومديمو اشتباه كرده بود. اونوقت به مقدسات توحين ميشه. مقدس ميدونيد يعني چي؟ يعني خداوند خلاف وعده نميكند.
    • بی نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      20 3
      توحین نه، توهین مهسن جان
  • مهرِ آبی US ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    صهیونیست ها اصلا نگران نباشند، این حرف ها دروغه کاملاً دروغه/ ما خودمون زودتر از این حرفها نابودشون می کنیم/
    • بی نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      69 6
      از امریکا؟
  • رسول بيروتي ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    93 7
    از كي تا حالا با گرداوري حروف به ابجد كردنشان ميشود زوال فروپاشي اسرائيل رو خبر داد؟؟؟؟خداوكيلي مردم رو گوش پشمي حساب كردتن؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    36 68
    انشاالله که لازم نباشد این همه صبر کنیم
  • بی نام IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    77 6
    تا ما ها دنباله جادو جنبل باشیم ...اونا بزرگتر میشوند
  • بی نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    81 7
    اگر2022 شد و نابود ما با تحریم شدیم و رژیم غاصب هم سر جایش بود چگونه میشود از تو بازخواست کرد؟
  • حمید A1 ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    73 3
    ملاتش اصل بوده این بنده خدا
  • َهریار A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    69 6
    خدا عقل بده
  • ایرج A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    74 12
    حالا که قراره چند سال دیگه نابود بشن دیگه واسه چی مردمو به کشتن میدین این چند سالو تحمل کنیدشما که هفتاد سال تحمل کردین اینم روش
  • ناشناس IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    42 19
    انشالله به حق مهدی آل محمد عج که هر چه زودتر اسراییل جنایتکار و قلابی که آبروی دین یهود موسی ع رو بردند و عین خیالشون هم نیست به همراه آمریکا و انگلیس البته دولتهاشون نابود بشن و تاریخ شرم کنه که نام اینها رو در دل خودش جا بده. اللهم عجل لولیک فرج و العافیت و النصر.
  • عزيز A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    18 8
    كدام تيم امسال قهرمان ليگ مى شود ؟؟؟
  • بی نام CH ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    19 6
    این خبر رو باید در قسمت طنز میذاشتین.
  • بی نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    16 6
    نتیجه اینکه احتمالاً در اون سال به هوای محو اسرائیل دوباره انگولکش میکنند و کشت و کشتار راه میفته. کاش کسی هم بتونه پیشگویی های از این قبیل در گذشته رو که غلط از آب در اومدند جمع آوری و منتشر کنه تا شاید اینها بی خیال این حلوا حلوا گفتن ها بشن.
  • بی نام IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    42 6
    الان که بحث اسراییل و فلسطین داغ شده هر کی یه شعری میگه ولی کسی از تورم و گرونی شعری نمیگه عجباااااااا
  • معین A1 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    8 31
    چیزی که برای من توی نظرات کاربران جالب بود اینکه چرا هیچکس به اصل داستان توجه نکرد همه زدن به بی راهه و کوچه علی چپ؟؟؟
  • وحید US ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    16 35
    یادمه دوران دانشگاه از یکی از اساتید یه جزوه ای برای مطالعه گرفتم که در آن نوشته بود یک قرآن شناس آفریقاییآفریقای جنوبی شاید درستش باشه قبل از ایشون به این نتیجه رسیده بود که سال 2022 رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد باید برم کتابهامو بگردم ببینم این جزوه را هنوز دارم
    • مبهوت A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      45 6
      برو برادر برو پيدا كن،اين وسط فقط جاى جزوه ى جنابعالى خاليه
  • بی نام A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    43 7
    حالا فرضا که درست میگی آقای نوستراداموس... این حرفا چه فایده ای داره؟ بریم جشن بگیریم؟ برو عالم قکر این باش چکار بکنی خودتون نابود نشین
  • بی نام A1 ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    25 5
    ابنها که بلدن پیش بینی کنن دچرا اینقدر لفتش می دن بابا خشـــــــــکه حساب کنید تا مثلا بشه سال 2015 تا که این همه بدبخت و بیچاره الکی به خاطر حماقت محض اون مو شخور هایی که چند تا بی گناه رو گشتند و هنوز دست از جهل مرکبی که در ان هستند بر نمی دارند ب یجهت نفله نشوند و یا شاید راهی پیدا شد که به بشوئد از راه دور اون حویان سیهنویسم اسکل مرده خور را از توی همین تهرون به راحتی ترور کرد شرررش کثیفش برای همیشه کم بشه و یا از همه راحت تر کاری کنیم ظهور زودتر اتفاق بیافته و این دنیا لعنتی یک هو دود بشه برود هوا تا شررر هر چی ادم موردم فریب و عوام فریب و .رند .. وضع راحت بشیم از دست این همه ..و قاط زدم
  • مهرِ آبی US ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    72 5
    آینده رو نباید پیش بینی کرد، باید ساخت/
    • شیر فرهاد IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      6 13
      ها وگویم اوایی آینده رو چه جوری وسازم
  • سعید A1 ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    51 2
    آقا درد ملت همینه. ملتی هستیم پخته خور و راحت طلب و رویایی. دیگه داریم به هندی ها هم سور میزنیم.
  • معتدل ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    52 32
    اقا من كلا طرفدار هيچ حزب و گروهي نيستم اما خدايي از اين اسراييل و داعش متنفرم...آمريكا هم كه به فكر منافع خودش((گربه محض رضاي خدا موش نمي گيره)) شكي نيست داعش و اين بغدادي ملعون دست پرورده هميناست انشالا يه روز نابود ميشن...وعده پروردگار فرا خواهد رسيد
  • بی نام IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    اللهم عجل لوليك الفرج
  • بدون سانسور A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    68 74
    واقعا باید به حال کسایی که برای دعای فرج آقا امام زمان منفی میدن تاسف خورد ... خدایا این ملت دارن به کجا میرن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سعید IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    16 19
    من کتاب رو 5 بار خوندم. از استاد جعفریان انتظار داشتم مثل همیشه عالمانه نقد کنند. اما ایشان بجای بیشتر اصل مطالب کتاب را بصورت طنز امیزی خلاصه کرده اند و زیر سوال برده اند اما دلیلی برای اینکه این مطالب چرا نمیتواند صحت داشته باشد ارایه نکرده اند. تنها موردی که ذکر کرده اند نظر جناب مهدوی راد است که ازجواب ایشان هم نه رد کتاب استباط میشود نه قبول. اما کاش استاد جعفریان به مقدمه این کتاب مراجعه میکردند که نویسنده به صراحت نوشته است که این محاسبات حداکثر برداشت محققان آن است واگر اتفاق نیفتاد خللی در اصل قران نخواهد افتاد. اگر نویسنده تا یکی دو تا محاسبه را سر هم بندی میکرد و به نتیجه میرسید میتوانست قابل قبول نباشد. اما وقتی با 37 محاسبه مختلف به یک نتیجه میرسند واقعا شگفت آوراست.
    • بی نام A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      24 5
      بحث بر سر ای نیست که یک محاسبه با یک سری توضیحات و پیش فرضهای عجیب و غریب درست درآمده. نوع نگاه معرفتی به این جور قضایاست. این که فکر کنیم با سرهم بندی ریاضیات و محاسبه حروف جمل و ابجد بتونیم یک نگاه معرفتی واقع بینانه داشته باشیم مورد نظر نویسنده است. اگر این جور محاسبات صرفا ریاضی بود و ترکیبی با پیش فرض های پیشگویانه نداشت تازه تا حدی این احتمال شما درست بود. این قبیل محاسبات هزار ساله توی کتابهای نجومی هست و همیشه با سیاست بازی یک قل دوقل می کرده. یک سری به خطی های تنجیم و تقویم بزنید لطفا تا سابقه اش رو دربیارید.
    • راد A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      8 6
      ریاضی، علمی است که استثناء ندارد و قابل انتقال و تفهیم به دیگران است. وقتی مولف محترم می گوید اینها احتمال است و به نظر من رسیده است دیگر نمی تواند بگوید این ها ریاضی است. حدیث پیامبر گرامی فراموشتان نشود که فرمود: کسی که قرآن را طبق دیدگاه و خواستۀ خودش تفسیر کند جایگاهش در آتش است.
  • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    7 6
    باز هم ممنون جناب جعفریان. باز هم روشنگری باز هم هشدار به واقع رسالت اهل فن و اهل فکر همینه تنگناهایی که موجب جهالت و فقر فرهنگی مردم می شه رو شناسایی کنند. می خواستم بگم که آن چه امروز در عراق جاری است نتیجه این نوع خرافات و متعلق کردنش به دین است و وای وای از روزگاری که ما هم دچارش شویم البته شدیم زیر پوستی است و راه که پیدا کند گاهی رو نمایی می شود و البته افسوس و صد افسوس به حال دین و مهم تر به حال علمای دین که دانسته سکوت می کنند.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    14 2
    من فکر می کنم این آقای جعفریان رفته توی قرن شانزدهم اروپا. ایشون توجه نداره که ما توی قرن دوازدهم هستیم. حالا الکی آمدیم قرن بیستم چهار قرن دیگه وقت ظهور شماست. لطفا صبر کنید.
  • بی نام GB ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    46 3
    ملتي كه توي كره ماه عكس خودشو ميبينه هنوز صفر ده بر يك باقي ميماند..
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    4 1
    لینک زیر هم در نقد کتاب یاد شده جوابی کوتاه و خوب داده است: http://www.pasokhgoo.ir/node/65989
  • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    16 5
    من یه همکلاسی داشتم که ماست حالیش نبود و از بس درجا زد ترک تحصیل کرد. من هم درس خوندم و با معدل بالا مهندس شدم و الان 10 ساله کار میکنم . حالا اون پولش از پارو بالا می زنه و من کل پس اندازم 3 میلیون تومنه
  • بی نام GB ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    15 25
    درود بر روحانی فرزانه
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    23 5
    مشکل این نیست که افراد خرافاتی و کم‌عقلی هستن که این حرف‌ها رو می‌زنن آقای جعفریان مشکل این‌جاست که دلواپسی فرهنگی برای فرهنگ عقلانی شمشیر رو از رو بسته و می‌خواد فرهنگ اصیل، ناب و امروزی رو سرکوب کنه تا به جاش این اراجیف تهوع‌آور رو تبلیغ کنه. مشکل اینه
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    6 8
    كوشش جناب جعفريان براي زدودن خرافات قابل تقدير است . و مطلب ديگر اينكه سالهاي قمزي و شمسي و ميلادي و بقيه همه قرار دادي هستند . در ضمن اسراييل حدود 3000 سال پيش ار بين رفت .
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    12 16
    جناب دکتر بد نیست اگر بعد از نوشتن، یه بار متنتو بخونی. از بس زیاد مینویسی انقد خواننده داری وگرنه... به شدت خودباخته ای و خودتو و رشته تو، وطنتو و.. رو قبول نداری. تاحدی حق داری اما نه اینقدر.. ریاضی محترمترین علومه الان مشکل اصلی کشور ما چیه؟آیا مشکل اصلیمون در حوزه علوم انسانی نیست؟ بی فرهنگی نیست؟ بعد شما به جای تبلیغ علومانسانی، دائم ریاضی و اینا رو تبلیغ میکنید نوشت هاتون هم که ذره ای ادبیات نداره. متاسفم به خدا خیلی
    • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      16 1
      بهترین نصیحتی که برای این نویسنده وقایع نگارمان بتوان کرد این است کم گوی و گزیده گوی چون در تا از اندک تو جهان شود پر لاف از سخن چو دُر توان زد آن خشت بود که پر توان زد
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    13 1
    اتفاقا نوستراداموس هم پیش بینی کرده که در همین سالهای 2013 و 14 جنگ سوم جهانی شروع می شه و تا 10 سال طول می کشه.بعد زمین وارد دوران صلح می شه.که به همان سال 2022 می رسه. ولی مایاها هم پیش بین پایان جهان کردند ولی دنیا تمام نشد. بهتر است به جای این حرفها یک کمی فکر کنیم چطور مشکلات را از جلوی پای بشریت باید برداشت.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    13 0
    چه خوب می شد هر شخصی در حوزه دانسته های خود اظهار نظر کند و نه اعتبار خود را برده باشد و نه باعث زحمت دیگران شود و نه موجب این همه تشتت افکار و نه مستوجب ملامت اهل بصیرت و مورد نکوهش خداوند آنجا که می فرماید :"بل كذبوا بما لم يحيطوا بعلمه ولما ياتهم تاويله كذلك كذب الذين من قبلهم فانظر كيف كان عاقبه الظالمينبلكه چيزى را دروغ شمردند كه به علم آن احاطه نداشتند و هنوز تاويل آن برايشان نيامده است
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    24 26
    تمام این حروف ابجد و تعیین حرکت ستارگان و وضع مریخ نسبت به زمین و چرت و پرت های دیگه رو مسلمون ها درست کردن که تنبلی و عقب موندگی خودشون رو توجیه کنن و حرف آخر همشون هم اینه که "چون همه امور دست خداست پس ما هیچ کاری نکنیم خدا خودش همه چیز رو حل می کنه" به قول حضرت علی بعد از شنیدن "لا حکم الا له الله " شامیان : "حرف حقی است که برداشت باطلی از آن شد"...عزیزان برادران خواهران از من به شما نصیحت :بزرگترین حجت خدا عقله. وقتی خود خدا میگه "من سرنوشت هیچ قومی رو عوض نمی کنم مگر اینکه خودشون عوض بشند" شما چی میگید؟...حالا هی کنج خونت بشین رمل و اسطرلاب بنداز ببین اسراییل کی از بین می ره تا روزی یرسه که سردی لوله تفنگ صهیونیست رو روی کله پوکت حس کنی
    • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      18 5
      راستش اینه که قبل از یهود هم این حرفها بوده قداست حروف در مصر باستان وجود داشته و یکی از انحرافات بزرگی است که در همه ادیان الهی دیده میشود دعانویسی و احترام به حروف در تمام ادیان از یهود گرفته تا مسیح و مسلمان نفوذ دارد و بزرگترین انحراف در دین است.رجوع کنید به فلسفه کابالا
  • امین A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    11 6
    در اصول کافى از امام صادق ع نقل مى کند: لو ان العباد اذا جهلوا وقفوا و لم یجحدوا، لم یکفروا یعنى اگر مردم آنگاه که نمى دانند، توقف کنند و در صدد انکار برنیایند، کافر نمى شوند.
    • بی نام SA ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
      2 0
      دمت گرم خیلی به دردم خورد تو یه موضوعی گیر کرده بودم علم کامل و یقین نداشتم منتها فکر میکردم خیلی درسته و واقعا داشتم کفر میکردم خدا شما ومن و هممونو ببخشه. حالا میگم توقف کنم دربارش . شما عزیزانو مهدی باوران دعا کنید خدا هم علمشو به من بده و هم من با کمال میل و رضایت حقیقت رو بپذیرم. هم برای من حقیر این دعا رو کنید هم برای خودتون. دم هر کی دعام کنه گرم خدا عین همون دعا رو برای خودش به اجابت برسونه شکرا
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    11 12
    والا به جای اینکه بشینن محاسبات ریاضی من درآوردی بکنن بهتره گوش جان به آیات قرآن بسپارند که من گاهی آنقدر شگفت زده می شوم که ترس برم می دارد. در آیه ای از قرآن خداوند فرموده اند که من آسمان را چین دار آفریده ام. 1400 سال بعد انیشتین با محاسبات خود در مورد ماده بین کهکشانی منوجه می شود که این ماده صاف نیست و چین دار است. در جایی دیگر می گوید شما کوهها را به صورت جامد می بینید در صورتی که مانند ابر است. با رجوع به نظریه کوانتومی می بینیم کاملا واقعیت دارد و اجسام جامد آنطور که ما فکر می کنیم بی حرکت نیستند. من اصولا از حکومت های ایدئولوژیک مثل اسراییل بدم میاد ولی این آقایان که محاسبه گرند بگویند قرار است جای اسراییل چه بیاید.
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    12 2
    بابا بيخيال اين چه چرندياتيهفقط خداوند از اينده خبر داره و هيچ كد و يا نشانه اي را نميتوان قبول كرد كه حالا بر اساس علم رياضي و يا هر علم ديگر به اين نتيجه برسيم كه تا چند سال ديگر فلان اتفاق مي افتد. كه اگر اينچنين بود علم اينده نگري متولد ميشد و فاتحه تقدير خداوندي رو ميخوند . و به نظر من اگر قبول كنيم كه حتي يك اتفاق دور نه پيش بينيهاي مشاهدهاي نظير هوا شناسي قابل پيشبيني باشد ، راي به عدم حضور خداوند داده ايم
  • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    3 3
    خداوند در قرآن میفرمایدولتعرفنهم في لحن القول از آهنگ سخن به حال آنان پى خواهى برد. مومنان با فراست از سخنان هر گوینده ای نیک در می یابند آبشخورش چیست و چه بسیار هویداست که افکار وهابیت و جاهلیت قشری متحجرانه آنها فقط محدود به مرزهای جغرافیای خاصی نیست
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    3 15
    سپاس بیکران از قلم توانایی جناب اقای جعفری که درد را می شناسد.
  • مصطفی A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    8 3
    بنظر حقیر چون ملت ما راحت طلبی را پیشه کرده ، به خرافه و این گونه مسایل روی اورده . مطمنا اگر ملت ما اساس زندگی خودرا بر عقل و تلاش میگذاشت درگیر همچین مسایلی نمی شد . من هو با نظر شما کاملا موافقم .بنده فکر می کنم باید مردم را به فکر و عمل واداشت و عقل را به عنوان چراغ راه آنان تعریف و تاکید کرد و از خداوند خواست تا همه ما را به راه راست هدایت کند. اگر ما این خصلت ها را در جامعه رواج دهیم مطمنا دیگر جای برای اینگونه مطالب نخواهد بود.
  • علی A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    2 9
    حالا اگه بزنه و حماس و حزب الله فردا اسراییل و نابودکنن یعنی قرآن اشتباه کرده؟؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    3 5
    تخم مرغ روز، مفسر روز، پیش بینی روز...: وقتی که هر روز داریم از مسیر قرآن اهل بیت دورتر میشیم و به قرآن اهل سنت نزدیک تر از این جور مسايل هم نباید شاخ دربیاریم....
  • بی نام A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    13 2
    تاکی میخوان خرافات به خورد مردم بدهندچرا قران به بازی گرفن
  • بی نام A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    12 3
    مسلمان بیشتر در حالت توهم و کمک و استمداد از امداد غیبی زندگی میکند به عوض اینکه با واقعیات و امور قابل لمس زندگی کند.
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    6 1
    معلومه که خیلی ها فقط تیترو خوندنو عکسو دیدن
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    10 4
    غیر مسلمانان با شنیدن این حرف ها ب ما مسلمانان میخندند . آقا جان دنیا دنیای علم است اگر علم و دانش و مدیریت داشتی در این دنیا آقائی میکنی اگر هم نداشتی بدبختی و نوکر دیگران.
  • مهدی A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    10 10
    به نظر منم غیرمنطقیه ولی تعجب می کنم اسرائیل چطور اینقدر تو سایت طرفدار داره؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    3 1
    حالا میخواید هممون مفسر قرآن و فقیه نشیم...هرکس یک آیه رو میکنه بعد خودش دست و پا شکسته تفسیر میکنه...
  • دیوانه A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    7 5
    خواهشا این چرندیات رو علنی نفرمایید همینطوری داشتم از شدت مزخرف بودنش ریسه می رفتم
  • amin US ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    3 0
    فكرنكنم اينجوري باشه چون وقت ظهور حضرت مهدي ونابودي دشمنان كه قابل پيش بيني نيست.
  • حمید A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    7 1
    چیزی که هیچوقت تموم نمیشه حماقت انسانه
  • منصور IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    6 1
    حالا اومدیمو نشد... جواب ملتی که سرکارشون گذاشتینو چی می خواین بدین؟؟؟؟؟؟؟
  • علی A1 ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    1 3
    سلام نویسنده ی کتاب س.م.ر از سالها قبل به این علم دست یافته اند و قبل از سال ۸۸ هم اخطار هایی داده بودند حداقل ۴ سال است که مطالب ایشان را دنبال میکنم مطالب ایشان هنوز هم در ارشیو ها موجود است کافی است در اینترنت پیشبینی های مدیر سایت ظهور را جستجو کنید به امید روزی که افق نگاه ها از افق ها هم فراتر رود
  • حسن A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    5 4
    بیا یه شرط ببندیم،اگه از بین رفت و تو درست گفته بودی که اسلام دین حقه وگر نه که شما ناحقید؟چطوره؟
  • هادی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    2 1
    یه مقاله در باره این جور تعیین وقت ها توی این آدرس هست خیلی خوب بود// http://www.noormags.com/view/fa/articlepage/1002917 به نام : گزارشی از توقیت ها در گستره تاریخ
  • بی نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    2 5
    جعفریان دوست داریم
  • بی نام A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    8 7
    قرآن هیچ وقت دروغ نمی گوید . اگه ادله ایشون درست باشه بدون شک تحقق پیدا خواهد کرد
  • octave A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    5 3
    تمام کسایی که به اون بنده خداحرف زدین برین کامل کامل مقالت خودشون رو بخونید بعد این همه بهش حرف بزنید اگذم ایشون راست نمی گن خودتون تحقیق کنید من دوساله دارم تحقیق می کنم مطمئن باشیدجهان داره به یه اتفاق بزرگ نزدیک میشه ارم واقعا محقق باشید میفهمید که مایا هاسال2012رو اغاز انحلال جهان معرفی کردن که اونم به نیبیرو مربوطه وماه خون وانحلال جهان در تقویم هندوهوپی وزرتشت وچین و...ومقالت مجموعه اس اس ار اف و...وهمچنین پیش گویی های نوستراداموس که محض اطلاعتون ارماگدون همین الان هم در جریانه اگر یکم معنویتتون رو بالا ببرین میفهمین همین اقاهم گفتن بعضی هاشون درستن ولی جدا خودتون یکم چشماتون رو باز کنید واطرافتون رو ببنین شیطان داره سپاهشو جمع میکنه وانسان ها پست تر از حیوان میشن انطباقا الکی نیست.
  • مهدی A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    2 4
    با سلام ان شا الله که همین امسال نابود بشه پس اینطور که این پیشگویی / پیش بینی میگه ما باید 7 سال بشینیم و دست به کاری نزنیم چون صهیونیست 7 سال دیگه نابود میشه ان شا الله مساله بداء اتفاق بیافته و صهیونیست همین الان نیست بشه
  • چوپان زاگرس نشین IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    7 2
    جناب جعفریان ،باسلام،نقدنسبت به موضوعی که انسان در آن علم کافی ندارد آنهم با رویکرد انکاری شایسته بی خردان است نه امثال حضرتعالی ،چطور در مورد موضوعی که نسبت به آن اطلاع کافی نداری راحت اظهار نظر می فرمایی ،در ثانی از دانسته هایت بنویس تا همگان بهره مند گردیم.
  • سارا US ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    10 5
    انشاءالله ک همینطور باشه ازخدا میخوام هر چ زودتر اسراییل نابود بشه
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    10 5
    نیازی به پیشگویی نیست باطل و ظالم نابود شدنی است مثله صدام
  • احسان IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    3 3
    امام صادق:کذب الوقاتون لظهور تعین کنندگان وقت ظهور دروغ گویند
  • علیرضا 2022 IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    6 5
    به امیدا الله اگه این وعده الهی باشه هیچ چیز نمی تونه مانع از وقوع اون بشه. انشالا اون سال نزدیک خواهد بود. کشور اسرائیل اصلاً بنیانش کفرآمیزه. لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَى ذَلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا يسْتَكْبِرُونَ: بطور مسلم، دشمنترين مردم نسبت به مؤمنان را، يهود و مشرکان خواهي يافت؛ و نزديکترين دوستان به مؤمنان را کساني مي‌يابي که مي‌گويند: «ما نصاري هستيم»؛ اين بخاطر آن است که در ميان آنها، افرادي عالم و تارک دنيا هستند؛ و آنها در برابر حق تکبر نمي‌ورزند.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 4
    مگه خدا با بنده هاش رو در بایستی داره که بخواد تاریخ بده ولی اینطوری بگه فقط بعضی ها بفهمندواینم از اون حرفهاست که برخی میگن اسم امام علیَع در قران در سوره مریم آیه ۵۰ اومده خوب نگین این حرفها رو که دو تا مسلمون شک کنند به اصل بزرگی امیر المومین یا میگن در سوره فتح اومده ایه ۱و۲ که فتح مکه باعث بخشش پیامبر نشده وخوب خود خدا داره میگه و بحث عصمت پیامبر رو می خوان با توجیهات غلط القاء کنند. اگر توجیهی در رابطه با هر موضوع قران میشه باید همه جامعه تحت تاثیر قرار بگیرن وگرنه توجیهی که چهار تا کم مطالعه رو به هیجان بیاره که تاثیر عکس داره
  • حسین A1 ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    4 3
    الان که آقا گفته تا 25 سال دیگه اسراییل نابود میشه،چی داری بگی؟
    • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
      7 2
      آقا نگفته تا 25 سال آینده نابود میشه بلکه گفته 25 سال آینده رو نخواهد دید.یعنی ممکنه که زودتر هم نابود بشه.حالا میتونه 5 سال بعد باشه یا 10 سال یا 20 سال.
  • ابوالفضل A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    6 4
    عین حقیقته مطمین باشید این اتفاق یا با دستان با کفایت صاحب الزمان میفته یا به دستور ایشان هر کسی هم که این کتاب و خونده باشه و قبول نکنه مطمینا قران و د رک نکرده
  • یوسف A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    4 5
    فقط همینا میتونم بگم.کذب الوقاتون
    • بی نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
      5 1
      کذب الوقاتون مربوط به ظهوره چه ارتباطی با این موضوع داره
  • ضد اسرائیل IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    20 5
    فقط همین را میتوان گفت اسرائیل نابود شود جهانی امن خواهیم داشت تمام شر دنیا زیر سر آنهاست اسرائیل آمریکا را مسخر خواسته های خود کرده و هر جا آمریکا شری به پا میکند مطمئن باشید دستور از اسرائیل دارد ببینید نمایندگان و روسای جمهور آمریکا قبل از انتخاب شدن چه جوری پاچه خواری یهودیان و اسرائیل را میکنند چه جوری مردم امریکا باید با دادن مالیات خرج صنایع نظامی اسرائیل را بدهند دستگاه تبلیغاتی آمریکا در اختیار یهودیان اسرائیلی است بنگاههای اقتصادی و بانکها و دانشگاهها و صنایع نظامی تحت کنترل یهودیان اسرائیلی است همینها بس است تا رئیس جمهور و مردم یک کشور را در دست خود داشته باشند و آنها را به ساز خود برقصانید
  • علیرضا A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    24 10
    دقت کردین به این کامنتها هدفدار حمله میشه؟؟؟همه مخالفا بظاهر از قران و دین و وطن گرایی و... روشنفکرانه در رد مطلب استفاده کردن ولی همشون هرجا کامنت ضد اسراییل اومده ماهیتشون رو شده. گواهش نمره اکتسابی همین کامنت من,قضاوت با شما: مرگ بر یهود و اسراییل و صهیونیست و آمریکا
  • ابراهیم IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    6 6
    همه ی اینها کذب و دروغ است از قدیم گفته اند بشنو وباور نکن.خداوند هم فرموده اند هیچ کس نمیتواند زمان ظهور را پیش گویی کند.
  • عماد اهوازی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    5 2
    سلام . من این مطلبو خوندم ولی عربی سایت هم ماله ۲۰۰۵بوده فکر کنم این هم سایتش iraq2iraq.com فکر کنم ین ادرسش باشه... پیشگویی کرده که سال ۲۰۱۰ امریکا از عراق خارح میشه ولی در سال ۲۰۱۱ خارج شد با اختلاف ۱۰ذوز الا ۱ ماه پس میشه بهش اعتماد کرد ۷۰درصد فقط. خدا قوت
  • امیر A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    8 3
    هر موقعه ستاره هالی از کنار زمین گذشته اتفاقی افتاده که رو مردم جهان تاثیرگذار بود این ستاره سال 1946 از کنار زمین عبور کرد همون سال تثبت سازمان ملل و تشکیل اسرائیل بدست هرتزل بود این ستاره هر 76 سال یه بار میاد و 2022 باز می آید و اینبار اتفاقی میافتد که خدا میداند
  • بی نام A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    10 2
    امام صادق فرمودندتعین کنندگان وقت ظهور دروغ گویند.حتی خود امام عصر هم نمیداند که زمان ظهور چه وقتی ست...
  • حمید A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    13 4
    دوست عزیز وقت ظهور تعیین نکرده نابودی اسراییل رو محاسبه کرده .درست یا غلطشو کاری ندارم ولی حداقل یه کاری کرده .قران دریایی هست که بسته به شناگری افراد قابل کشفه منو شما کنار ساحل نشستیم و فقط داریم نگاه میکنیم و میگیم به به چه دریایی.
  • parsa IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    8 3
    به گفته خود امام زمان تعیین کننده گان ظهور از دروغ گویانند زمان ظهور با خداست . چه طوری شما می تونید ادعا کنید که امام زمان سال ۱۴۰۰ ظهور میکنه
  • سام A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    10 2
    شرایط کنونی منطقه و جهان خیلی به پایان تاریخ نزدیک هست ...
  • احمد A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    10 1
    بسم الله الرحمن الرحیم سلام.از بعضی شما بزرگواران عاجزانه در خواست میکنم از قضاوت و نظر دادن عجولانه واز روی تعصب به شدت پرهیزکنید.قرآن برزگترین معجزه الهی است و یکی از مصداق های ان استفاده کاربردی از اعداد ابجد است . در روایت داریم کذب الوقاتون دقت کنید وقاتون دو معنی دارد:1افرادی که بدون هیچ تفکری بی خود زمان تعیین میکنند.2افرادی که به اصطلاح روشن فکرند و دقیق ترین زمان ممکن را تعیین میکنند یعنی روز دقیق حادثه و ساعت و حتی دقیقه آن.اما این شخص بزرگوار فقط سال را تعیین کرده است ان هم نه سال ظهور بلکه سال نابودی رژیم ملعون اسرائیل.یکی از نشانه ها ان است که مولایمان علیه السلام اول نامش بر زبان ها می افتد بعد ظهور محقق میشود.والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
  • رضا A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    8 6
    شما هنوز نمیدونید ک ظهور در روز عاشورا اتفاق میفته ک حتما هم باید جمعه باشه؟؟؟ مرداد 1402 انشالله
  • مهدی آخرتی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
    10 3
    ةهور خیلی نزدیک است .بگفته آیت الله بهجت از نشانه های ظهور فقط سفیانی مانده است.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
    16 7
    مرگ بر اسراییل
  • یاسمین. A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    6 6
    روشنفکرنماهایی ک منکرهرنظرالانظرخودشونن.تفسیرسوره روم دکترشریعتی رومطالعه کنن.اگه پنجاه ساله ک مطالعه ش نکردن
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 3
    سلام مهدی جان بیا وجان مادرت زهرا(س)همه را شرمنده کن اللهم عجل لولیک الفرج
    • مجید IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 2
      الان همون سالی است که درموردش حرف زدین بیاییم دوباره همه چیو بررسی کنین ما‌منتظر ظهوریم و ان شاالله اسرائیل نابود میشه