۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

ایسنا نوشت:

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری از چهارشنبه به مدت دو روز مقصد ششمین سفر ریاست جمهوری خواهد بود.

قاسم سلیمانی در نشستی خبری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری مقصد ششمین سفر ریاست جمهوری است، از آمادگی کامل دستگاه‎های اجرایی استان برای استقبال از ریاست جمهوری خبر داد و گفت: ستادهای و کمیته‎های کارشناسی برای بهره برداری مطلوب از این سفر با حضور سرمایه گذاران دولتی و غیر دولتی و شرکت های سرمایه گذاری صورت گرفته است.

او برگزاری جلسه هماهنگی با 120 شرکت سرمایه گذاری دولتی، خصوصی و شرکت‎های سرمایه گذاری را یکی از مقدمات اصلی سفر دکتر روحانی به استان دانست و گفت: یکی از اهداف ما در این سفر جذب سرمایه گذاران دولتی و غیر دولتی برای سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی اولویت دار و ملی استان است.

سلیمانی ایجاد تحول و شتاب در پروژه‌های عمرانی را مستلزم سرمایه گذاری بخش‌های غیر دولتی و سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: اگر به امید اعتبارات ملی و استانی باشیم تا 50 سال آینده نیز هیچ تغییر و تحولی در روند پروژه‌ها ایجاد نخواهد شد بر همین اساس باید به دنبال جذب اعتبارات فرا دولتی باشیم.

او با اشاره به پنج سفر گذشته ریاست جمهوری به استان‎های مرزی، تحقق این سفر را حاصل تلاش و پیگیری تمام مسئولان استان به ویژه نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس دانست و گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ریاست محترم جمهوری از چهارشنبه به مدت دو روز میهمان مردم استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

سلیمانی دیدار با آحاد مختلف مردم در بدو ورود به استان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان و دانشجویان، اعضاء شوراهای شهر و روستا، دیدار از کارخانجات و مناطق ویژه استان، حضور در جلسه شورای اداری و در پایان نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات از مهم‌ترین برنامه‌های دکتر روحانی در استان محسوب می‎شود.

او سفر وزرای راه و شهرسازی، نیرو، محیط زیست، جهاد کشاورزی را در استان قطعی دانست و گفت: در کنار حضور وزرا، معاونان ریس جمهور به ویژه نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و مسئول توزیع بودجه در کشور نیز حضور خواهند داشت.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    2 1
    سلام....... این تیتر خبر اشتباهه، بام ایران شهر بیجار در استان کردستانه نه استان چهار محال، شهر بیجار از دار و ندار دنیا همین یه لقب بام ایرانو دارید، لطف کنید اینم ازمون نگیرید لطفا
  • عباس IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 3
    امیدجان شما از دار دنیا همینم نداری استان چهارمحال بام ایرانه اونم شهرستان بروجنش