خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نامه اخیر دفتر احمدی‌نژاد به رئیس کل بانک مرکزی درباره ضرورت انتشار لیست اسامی بدهکاران بزرگ بانکی، گفت: مجلس نیز علاقه مند است این نامه دستاویزی برای انتشار اسامی از سوی بانک مرکزی باشد.

جعفر قادری با اشاره به نامه دفتر احمدی نژاد به ولی الله سیف مبنی بر انتشار عمومی نام بانک یا بانک‌های پرداخت کننده و نیز تاریخ و مبلغ وام‌های کلان به تفکیک اسامی اطرافیان رئیس‌جمهور دوره نهم و دهم، گفت: در این که مشکلات مدیریتی در زمان احمدی نژاد وجود داشت شکی نیست و متاسفانه برخی تسهیلات بدون حساب و کتاب داده شده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: مطالبی که برخی افراد مطرح می کنند مبنی بر واریز 1200 میلیارد تومان وام به حساب دانشگاه احمدی نژاد دروغ است و این مبلغ 12 میلیارد تومان بود که ریاست جمهوری به صورت بلاعوض به این دانشگاه داده بود و با ورود دستگاههای نظارتی این مبلغ بازگشت داده شد.

او گفت: انتقادات جدی به عملکرد دولت قبل وارد است اما هرکسی نباید به خودش اجازه بدهد که نسبت دروغ بدهد و این دور از انصاف است.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه درحال حاضرتوپ در زمین فعالان سیاسی و بانک مرکزی است، گفت: بهتر است دولت اسامی و مبالغ دریافتی دانه درشتها را اعلام کند تا تکلیف برخی شایعات روشن شود و اگر وامی گرفته شده دستگاه قضایی ورود پیدا کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس در ادامه با اشاره به این بخش از نامه مبنی بر اینکه مدتی است توسط شماری از فعالان سیاسی و رسانه‌ای و معدودی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی، ادعا و اتهامی مبنی‌بر قرار داشتن نام اطرافیان دکتر احمدی‌نژاد در فهرستی با استناد به «لیست محرمانه کمیته وصول مطالبات بانک‌مرکزی» مطرح و ارقامی در حد هزاران میلیارد تومان در این زمینه اعلام شده است ، گفت: مطالب مطروحه نوعی توهین به مجلس هم است از این رو مجلس هم کاملا علاقه مند است که این نامه دستاویزی برای انتشار اسامی از سوی بانک مرکزی باشد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    5 45
    احمدی نژاد منادی صلح و دوستی و مظلومیت و انسانیت است که همواره تلاش کرد تا در بین مردم و دل های انها جای گیرد ما حامیان دکتر محمود احمدی نژاد تا جان در بدن داریم سر از تن نخواهیم شناخت تا ابد هم که شده باشد بتوانیم شیر مرد سرزمین کهن پارس را بر کرسی ریاست ایران زمین بنشانیم.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 3
    احمدی نژاد که که خورد خبر بچاپ که توهین نکردم. این حرف برای احمدی نژاد خیلی هم محترمانه ست.