۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

تسنیم نوشت:

گروه های مقاومت فلسطین اعلام کردند امروز جمعه بر اثر درگیری گروه های مقاومت با ارتش اسرائیل دستکم ۱۵ نظامی صهیونیستی در غزه کشته شده‌اند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری الحدث، گروه های مقاومت فلسطین از کشته شدن 15 نظامی اسرائیلی در درگیری بین ارتش این رژیم با مقاومت فلسطین خبر دادند.
ارتش اسرائیل بعد از گذشت دو ساعت از شروع آتش بس 72 ساعته بین گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با از سرگیری حمله به غزه 40 فلسطینی کشته و 200 تن دیگر زخمی شدند.
سازمان و ملل و جان کری وزیر امورخارجه آمریکا اوایل روز جمعه اعلام کردند: اسرائیل و حماس بر سر برقراری آتش بس 72 ساعته به توافق رسیده‌اند و به این ترتیب دو طرف از ساعت هشت صبح جمعه به وقت محلی آتش‌بس را شروع و در قاهره وارد مذاکره خواهند شد. طی این مدت نیروهای مستقر در محل‌های استقرار خود کماکان باقی خواهند ماند.
در همین رابطه جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد گروه های مقاومت با آتش بس انسانی 72 ساعته موافقت کردند؛ چرا که ملت فلسطین به آن نیاز دارند و نیز برای خارج کردن اجساد شهدا از زیر آوار منازلی که جنگنده‌های اسرائیل آنها را تخریب کرده‌اند این آتش بس صورت گرفته است.
حماس شرط تداوم این آتش بس را عدم نقض آن از سوی اسرائیل اعلام کرده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    خدا رو شکر
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    درود خدا بر گروه های مقاومت. با امید خدا نابودی صهیونیست های وحشی کودک کش نزدیک است.