تسنیم نوشت: ۱۲:۴۰

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قوه قضائیه باید بدون هیچ اغماضی قانون را درباره مهدی هاشمی و سایر افراد فعال در فتنه ۸۸ اجرا کند و این توقع ملت ایران از قوه قضائیه است و در این ماموریت خود نیز تسلیم جوسازی‌های و تماس‌های تلفنی نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری دادگاه مهدی هاشمی، با بیان اینکه انتظار ما از قوه قضائیه این بوده که پیش از این این دادگاه را برگزار می‌کرد، گفت: توقع ملت ایران از قوه قضائیه اجرای عدالت است و برای او فرقی نکند که متخلف چه کسی است، چه پسر شخصیت اول کشور باشد چه از بین مردم عادی باشد.

وی افزود: قوه قضائیه باید بدون هیچ اغماضی قانون و عدالت را درباره مهدی هاشمی و سایر افراد فعال در فتنه ۸۸ اجرا کند و این توقع ملت ایران از قوه قضائیه است و در این ماموریت خود نیز تسلیم جوسازی‌های، تماس‌های تلفنی و فشارهای بیرونی نشود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه افراد دخیل در فتنه ۸۸ مجرم‌ هستند و آن‌ها در برابر نظام، ولایت و مردم ایستادند و بزرگترین جرم را مرتکب شده‌اند، افزود: مهدی هاشمی و امثال مهدی هاشمی‌ها در این راستا بزرگترین اتهامات را به گردن دارند و باید قوه قضائیه در این زمینه با جدیت برخورد کند و از سفارشات و فرزند شخصیت سیاسی بودن هیچ هراسی نداشته باشد و بداند که ملت ایران از آن‌ها (قوه قضائیه) حمایت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توقع من از قوه قضائیه هم به عنوان یک شهروند معمولی و هم به عنوان نماینده مردم این است که اینگونه پرونده‌ها را تعیین تکلیف کند و سرعت عمل از خود نشان دهد و بدانند که اگر درست عمل کنند مردم نیز پشت تصمیم آن‌ها خواهند بود.

 

503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    11 3
    لطفا از طرف ملت نظر ندهید
  • علی A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    4 1
    با سلام بنده در 9 دی بودم حضور داشتم، ولی بهتر است این کشمکش ها را بگذاریم کنار، اینگونه آب در آسیاب دشمن نریزیم، وقتی می بینیم کشورهای مختلف مخالفین خود را گذشت می کنند، یعنی اینکه چرخ مملکت مثل ماشین خلاص است که اگر 4نفر جلو و 4نفر عقب فشار بیاورند برایند آن صفر است و کشور درجا می زند
  • مسعود IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    14 2
    كاش يك نفر ميگفت اين "ملت" كه همشون مثل آب خوردن از طرفشون حرف ميزنند دقيقا چه كسانى هستند انگار هر گروهى يك ملت ايران براى خودشان دارند كه وكالت دارند از طرفشون نظر بدهند...
  • سیدمحمد A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    12 2
    ملت ایران نظرشون رو در انتخابات اتی مجلس، بهتون نشون خواهند داد البته مطمئن م بیدار نخواهید شد
  • بیکار US ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    10 2
    اصلا این ها دوزاریشون نمی افته. اولا من بیکار جزو ملت ایران هستم و به شما نمایندگی نداده ام که از طرف من هرچی دلت حواست بگی. می تونی بگی « همه ملت ایران بجز یه بیکار» ولی نمی تونی بگی «همه ملت ایران». اونشم تازه شک دارم وگرنه می گفتم بگو «ما یه مشت پایدارچی ها» ولی چون مثل شما نیستم نمی گم. ثانیا اگر می گفتی « توقع ملت ایران رسیدگی بدون اغماض قوه قضاییه به تمام پرونده هاست» حتما حرفت خریدار بیشتری داشت. اگر چه بنده یک کلمه از حرف های جنابعالی را هم بدون حب و بغض نمی دانم. مردیم از بس شما هی جای ما حرف زدید. آقا جان حرف خودتو فقط بزن ما رو هم ول کن اون گوشه بشینیم ماستمونو بخوریم.
  • علي IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    15 2
    اول بايد پرونده احمدي نژاد ورحيمي و مرتضوي بررسي شور