مصطفی کواکبیان با بیان اینکه مجلس باید خانه تکانی جدی شود، گفت: باید یک تیم همسو با دولت یازدهم روی کار بیاید.

به گزارش ايسنا ، مصطفی کواکبیان در همایش اصلاح طلبان و دولت یازدهم که در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به نحوه تعامل اصلاح طلبان با دولت یازدهم گفت: بی شک در صورت نبود اصلاح طلبان دولت کنونی روی کار نمی‌آمد.

وی حمایت سران اصلاحات، احزاب و بدنه اصلاح طلبان را اصلی‌ترین عامل روی کار آمدن دولت تدبیر و امید دانست و ابراز امید واری کرد که این دولت بتواند به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری در ادامه به شرایط کشور در دولت قبل اشاره کرد و گفت: با نگاهی به دولت قبل در می‌یابیم که در طول هشت سال گذشته شرایط بسیار سختی بر کشور حاکم بود و این شرایط کشور را به سمتی کشاند که هفت قطعنامه رسمی سازمان ملل علیه کشور ما صادر شد که هر کدام از آنها مشکلاتی را برای کشور بوجود آورد و لغو تک تک آن ها نیازمند کار زیادی است.

کواکبیان با اشاره به ثبات حاکم بر کشور از ابتدای روی کار آمدن دولت اصلاحات، گفت: نمی‌گویم شرایط حاکم بر کشور خوب است، اما شرایط به گونه‌ای است که گرچه وضعیت اقتصادی مطلوب نیست اما شاهد افزایش ثانیه‌ای قیمت‌ها هم نیستیم.

وی افزود: گرچه از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید وضعیت کشور به وضعیت مطلوب نرسیده، اما شرایط به گونه‌ای هم نیست که وضعیت کشور روز به روز در حال بدتر شدن باشد.

وی عملیاتی شدن تمامی وعده‌های انتخاباتی دولت تدبیر و امید را خواستار شد و گفت: این دولت باید در راستای اجرایی کردن تمامی وعده‌های انتخاباتی خود در حوزه سیاست خارجی، مسائل اجتماعی و فرهنگی، مسائل اقتصادی و... تلاش کند.

کواکبیان با بیان این‌که مجلس باید خانه تکانی جدی شود، گفت: باید یک تیم همسو با دولت یازدهم پای کار آید و دستیابی به این مهم اتحاد و همدلی همه جانبه احزاب را می‌طلبد.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رزیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: واقعیت این است که اسرائیلی‌ها آنقدر توانمند نیستند که اینگونه در غزه تاخت و تاز کنند و باید پشتوانه‌های محکمی در منطقه داشته باشند.

کواکبیان با تاکید بر اینکه ظلم پایدار نمی‌ماند، خواستار چاره اندیشی مسلمانان برای مقابله با اسرائیلی‌ها شد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    22 4
    احسنت
  • مازيار A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    28 3
    ان شالله اين خواست ملت است
  • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    1 9
    این ادبیات نشانه چیه؟مجلس ششم نمیخوایم
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    1 3
    میبینم که زنده باد مخالف من فقط یک شعار بوده و بس.