کمیساریای حقوق بشر اقدام اسرائیل در نقض «تعمدی» قوانین بین‌الملل را محکوم کرد

کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل اقدام اسرائیل در نقض تعمدی قوانین بین‌الملل را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای‌نیوز، ناوی پیلای کمیسر ارشد کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل اقدام اسرائیل در نقض تعمدی قوانین بین‌الملل را محکوم کرد.
با گذشت 24 روز از تجاوز اسرائیل به نوار غزه هنوز چشم‌انداز روشنی برای آتش‌بس وجود ندارد و با تداوم حملات صهیونیست‌ها هر روز به شمار شهدا و زخمی‌ها افزوده می‌شود.
منابع فلسطینی گزارش دادند که صبح امروز پنج شنبه در بیست و چهارمین روز تهاجم اسرائیل به نوار غزه، چندین فلسطینی به شهادت رسیدند و به این ترتیب شمار شهدا به حدود 1400 نفر رسید و تعداد زخمی‌ها نیز به بیش از 7600 نفر رسیده است.
در طول 24 روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی بارها به مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها حمله کرده و با نادیده گرفتن قوانین بین‌المللی ده‌‌ها هزار فلسطینی را آواره کرده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    مرگ بر اسراییل و طرفدارانش کاش بتونیم به این مردم بیگناه کمک کنیم
  • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    شما که این کمیساریای را قبول نداشتید چی شد
  • حمیده IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    مرگ بر رژیم فسادوجعلی اسرائیل وحامیان کثیفش همچون آمریکا وانگلیس وفرانسه ودیگرمدافعانش . برای مردم ایران ماهیت کثیف آمریکا ونقص قوانین حقوق بشر کاملا مشخص شد درشهر خواستند کلانتر انتخاب کنند که مواظب شهرباشه گشتند وگشتند وگشتند دزد وغارتگر ومتجاوز شهر را کردن کلانتر حکایت سازمان ملل است دقیقا کسانی که خود تروریست وحامی تروریست ونقض کننده حقوق بشر هستند جزئ افراد اصلی سازمان حقوق بشر هستند .نام سازمان بشر کنونی را به دلیل این همه حمایت آشکار از اسرائیل کثیف باید گذاشت سازمان حقوق وحشی های لگام گسیخته چون حمایت این سازمان از اسرائیل کثیف را تاریخ فراموش نخواهد کرد ولکه ننگی دیگر برای سازمان حقوق بشر به ثبت تاریخ رسید.مرگ بر حامیان کثیف رژیم جعلی اسرائیل
  • بی نام A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    عجبکار مهمی کرده ننگ بر اسراییل۰۰۰
  • نقی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    اسرائیل که گفته تونل های غزه باید از بین بره پس چرا خود این رژیم زیر مسجد قدس رو حفاری کرده؟