جاده های شمالی هنوز هم ترافیک دارند اما در سایر جادها ترافیک چندانی گزارش نشده است.

سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راه ناجا به خبرآنلاین گفت: در دومین روز تعطیلات هم محورهای شمالی ترافیک سنگین دارند. به دلیل سنگینی ترافیک، برخی راه‌های کشور دیگر گنجایش ندارند و بسیاری از مسافران در کنار جاده توقف کرده‌اند.

او گفت: طبق گزارشهای رسیده، محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا آدران، از گچسر تا تونل کندوان و محدوده پل زنگوله و رشت - قزوین از ورودی تونل منجیل تا آزادراه لوشان، فیروزکوه از زیراب تا شیر گاه ترافیک سنگین گزارش شده است. ترافیک سنگین در جاده چالوس در حالی است که این مسیر ۳۶ ساعت یک طرفه بود و از صبح امروز دو طرفه شد، اما همچنان ترافیک سنگینی دارد.

سردار مهماندار ادامه داد: در استان قزوین محورهای قزوین - زنجان و کرج - قزوین ، غرب تهران آزادراه تهران - قم، شرق تهران محدوده های پل سفید و سوادکوه و محور هراز از پیچ آهکدره تا امامزاده هاشم و در محدوده های گزنک، پلور و آب اسک نیمه سنگین گزارش شده است.

او گفت: محور شمشک - دیزین مسدود است و مسافرانی که قصد رفتن از جاده چالوس از شرق تهران را دارند باید از مسیر تهران - کرج - چالوس استفاده کنند.

او با بیان اینکه سایر جاده های کشور ترافیک معمولی و وضعیت عادی دارد گفت: توصیه می کنیم مسافرانی که می توانند، روز پنج شنبه یا شنبه به شهر خود بازگردند تا روز جمعه ترافیک کمتری در جاده ها باشد.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    1 0
    توقف اجباری رو توفیق اجباری میخوندم اشتباهی