علیرضا حقیقی شب گذشته با حضور در برنامه «نبش جنت آباد» برای اولین بار بعد از جام جهانی در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و به سوالات علی ضیاء پاسخ گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حقیقی در ابتدای این برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردی در جام جهانی دروازه بان اول تیم ملی باشی گفت:«کسی از آینده خبر ندارد اما دوستان نزدیک و خانواده ام می دانستند که هدف کوتاه مدت علیرضا حقیقی بازی در جام جهانی است. خدا را شکر می کنم که این عزت را به من داد و به من لطف کرد تا بتوانم به این هدف دست پیدا کنم.»
دروازه بان تیم ملی در جام جهانی برزیل در مورد شایعه ورودش به عرصه بازیگری هم اظهار داشت:«صحبت هایی در این مورد انجام شده و بود و پیشنهادهایی به دستم رسیده بود اما متاسفانه صحبت هایی مطرح شد مانند که علیرضا حقیقی به ایتالیا می رود و مدل می شود که هیچ کدام از این صحبت ها صحت ندارد. البته این حوزه یکی از علایق من است اما الان به آن فکر نمی کنم و تمام تمرکزم روی فوتبال است. علیرضا حقیقی یک فوتبالیست است نه یک مدل و بازیگر...»
علیرضا حقیقی در مورد اختلافش با علی دایی هم گفت: «خیلی ها فکر می کنند ما با هم اختلاف داریم اما اینطور نیست و از همین جا برای آقای دایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم قهرمان شود.»
وی افزود: «سال گذشته یک سری اتفاقات افتاد که آن هم در عالم استاد شاگردی بود که متاسفانه دوستان مطبوعاتی حاشیه های زیادی در این مورد به وجود آوردند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =