ایسنا نوشت:

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: باشگاه‌هایی که مستقیماً زیر نظر وزارت ورزش کار می کنند بیشترین تخلف را داشته اند.
امیر عابدینی پس از جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال درباره مصوبات جلسه اظهار کرد: بحث اول درباره حق پخش تلویزیونی بود که تصمیم گرفتیم تا 24 ساعت مانده به شروع لیگ به صداوسیما فرصت دهیم تا قراردادش را با ما تمدید کند. ما تنها برای فروش حق پخش تلویزیونی یک خریدار داریم که آن هم صدا وسیما است و معمولاً همه چیز به نفع این سازمان تمام می شود رقمی که ما پیشنهاد داده ایم و رقم واقعی بیش از 60 میلیون دلار برای یک فصل است.
وی همچنین گفت: بحث طولانی برای نحوه برخورد با باشگاه‌های متخلف از قانون سقف بودجه داشتیم جرائم سنگینی برای متخلفان در نظر گرفته‌ایم که بخش مالی و بخش دیگر ممنوعیت نقل و انتقالات است.
عابدینی ادامه داد: ‌قراردادهایی در لیگ بسته شده که موجب وهن اخلاق است مثلاً ‌باشگاهی در قرارداد بازیکنش آورده که اگر مربی عوض شد بازیکن حق دارد باشگاه را ترک کند که این مسئله در عرف و اخلاق فوتبال جایی ندارد یا مثلاً رقم‌های خاصی برای بازیکن در نظر می‌گیرند و به او حق می‌دهند که تمرین را رها کند ما به این باشگاه ها تذکر می‌دهیم که ساختار قراردادهایشان را اصلاح کنند.
عابدنیی درباره باشگاه متخلف از قانون سقف قرار داد گفت: ما به باشگاه ها گفته ایم باید بودجه شان بین 15 تا 18 میلیارد تومان باشد و نباید از این سقف بیشتر بشود و دیگر نمی‌گوییم چرا به هر بازیکن چقدر پول دادند. ما فقط می خواهیم بودجه باشگاهها و دخل و خرجشان طبق درخواست فیفا مشخص باشد
وی درباره کارتهای پایان خدمت جعلی برخی بازیکنان گفت: این کارتها تقلبی نیستند بلکه مدارک احراز هویت برای صدور این کارت ها ایراد داشته است. باندی توانسته نظام مدیریتی را دور بزند ما هم منتظریم که وضعیت این بازیکن مشخص شود ولی آن طور نیست که آنها را به باشگاه های نظامی بدهیم که به عنوان سرباز در آنجا بازی کنند.
وی در پایان گفت: ضرورت ندارد که باشگاهی تخلف کند. مسئله مهم این است که باشگاه هایی که مستقیماً زیر نظر وزارت ورزش کار می کنند بیشترین تخلف را داشته اند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =