تسنیم نوشت:

دادستان کل کشور در واکنش به تلاش برخی جریان‌ها برای رفع حصر سران فتنه، گفت: سران فتنه نه تنها نباید رفع حصر شوند بلکه باید ترتیباتی شود تا آنها تاوان جرم و گناه بزرگی که مرتکب شده‌اند را پس بدهند.

حجت‌الاسلام و المسلیمن غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور با بیان اینکه سران فتنه به ملت ظلم و مرتکب جرم شده‌اند در پاسخ به سؤالی درباره تلاش برخی جریان‌ها برای رفع حصر سران فتنه، گفت: نظام با تمام سعه‌صدر خود با سران فتنه برخورد کرده است و دلیلی برای رفع حصر وجود ندارد.
او با بیان اینکه سران فتنه به امول عمومی و خصوصی خسارت وارد کرده‌اند، گفت: سران فتنه جان مردم را به خطر انداختند و در فتنه برخی کشته شدند که اینها در این مسائل شریک هستند و تا زمانی که جبران و توبه نکنند و در مقابل ظلمی که کردند اقدامی انجام ندهند، چرا باید رفع حصر شوند؟
دادستان کل کشور گفت: سران فتنه نه تنها نباید رفع حصر شوند بلکه باید ترتیباتی اتخاذ داده شود که اینها تاوان گناه بزرگ و جرم بزرگی که مرتکب شده‌اند را پس بدهند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    شما دادستانید و نماینده مدعی عموم پس حق مردم را از کسانیکه با سیاستهای اشتباه اقتصادی موجب ضرر وزیان شدن بستانید
  • علی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    119 8
    واقعا هر کس باید تاوان خسارتها و گناهانشون را پس دهند .اما خسارتهای مادی و معنوی که در هشت سال گذشته به مردم و کشور وارد شد نیز باید رسیدگی شود