اختلاف با رحیمی، اسپانسر پرسپولیس را فراری می‌دهد؟/ سیاسی: نگران نباشید، پرسپولیس به مشکل نمی‌خورد

رئیس هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید اسپانسر این باشگاه مشکلی ندارد و چک آن‌ها پاس خواهد شد.

میثم بهرامی/ هیات مدیره جدید پرسپولیس در ابتدای فعالیت خود، با محمدرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه به مشكل خورده است. این را می‌شود از صحبت‌های كاظم‌پور، یكی از اعضای هیات مدیره سرخپوشان متوجه شد. او گفته كه رحیمی فقط مدیریت كردن هزینه‌ها را بلد است و مدیر درآمد نیست. كاظم‌پور در حالی این حرف را زده كه اسپانسر جدید پرسپولیس برای نقد شدن چك خود چند روزی مهلت خواسته و تا حالا این چك را نقد نكرده است. حالا این شائبه به وجود می‌آید كه شاید این اسپانسر دیگر نمی‌خواهد پول خرج پرسپولیس كند.
سیاسی رییس هیات مدیره پرسپولیس درباره اختلاف نظرهای به وجود آمده می‌گوید: «اختلاف نظری نیست.آقای کاظم پور هم هر حرفی که زده اظهارنظر شخصی خودش بوده است من که نمی توانم به جای ایشان پاسخ چیزی را بدهم.ایشان درباره آقای رحیمی حرف زده اند و نظر شخصی خودشان است.اما باید بگویم که اختلافی در باشگاه وجود ندارد.»
حالا موضوع اصلی این است كه آیا باشگاه پرسپولیس با اسپانسر جدید خود به مشكل می‌خورد؟ این سوالی است كه سیاسی در پاسخ به آن می‌گوید: «اسپانسر مشکلی ندارد.آنها فقط چند روز از ما مهلت خواسته اند؛همین.با توجه به وضع اقتصادی موجود و رقم بالای چک طبیعی است که آنها این درخواست را کرده باشند.»
اما اگر این اسپانسر در میانه های راه "جا"بزند چطور؟«از این خبرها نیست. آن‌ها از ما مهلت خواسته اند و به امید خدا در چند روز آینده مشکلات حل می شود.شما نگران نباشید اگر هم خدای ناکرده اتفاقی بیفتد ما تمهیدات زیادی اندیشیده ایم که پرسپولیس به مشکل نخورد.اما باز هم می گویم که شما نگران نباشید هیچ مشکلی پرسپولیس را تهدید نمی کند.»
مخالفت چند عضو هیات مدیره با مدیرعامل سرخپوشان می‌تواند سرآغازی برای اختلافات درونی این باشگاه باشد. باشگاهی كه با رفتن محمد رویانیان و اعضای سابق هیات مدیره، تازه می‌خواست رنگ آرامش و عدم وجود دغدغه‌های مالی را ببیند، حالا به وضعیتی دچار شده كه شاید دوباره با مشكلات مالی دست و پنجه نرم كند. گرچه وزارت ورزش برای این باشگاه اسپانسری پیدا كرده كه قرار است رقم درشتی را برای آن خرج كند،اما درصورتی كه این اسپانسر حاضر نباشد با رحیمی كار كند، یا رحیمی باید برود، یا اسپانسر ساز جدایی را كوك خواهد كرد.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس در مورد مدیرعاملی رحیمی در این باشگاه می‌گوید: «همه باید مدیرعامل را درک کنیم. در باشگاه مشکلات زیادی وجود دارد و ما باید به همه موضوعات رسیدگی کنیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =