عابدزاده:خوب است لیگ را با استقلال شروع می‌کنیم/آرزو می‌کنم قداست تیم‌ملی در دسترس دلال‌ها نباشد

مربی دروازه بان های راه آهن می گوید امیدوار است رکورد نباختنش به استقلال همچنان باقی بماند.

حبیب افتخاری:استقلال و راه‌آهن جدا از همه جذابيت‌هاي بازي اول خود در ليگ چهاردهم، يك چهره مهم را كنار زمين پذيرا خواهند بود، كسي كه به عنوان دروازه‌بان و مربي به استقلال نباخته است، چهره محبوبي به نام احمدرضا عابدزاده. با مربي دروازه‌بان‌هاي راه‌آهن گفت‌و‌گويي انجام داديم كه مي‌خوانيد.

*‌ تكليف راه‌آهن بايد تا سه‌شنبه مشخص شود، در غير اين صورت فدراسيون تيم فجرسپاسي را جايگزين تيم شما در ليگ برتر خواهد كرد!

تكليف را كه بايد قوه قضاييه روشن كند. يك بار تيم را با قيمت 8 ميليارد تومان به حميد استيلي واگذار كرده‌اند و گويا الان مي‌گويند ارزش آن بيشتر از اين مبلغ است. خب اگر راه‌آهن به ليگ دسته اول سقوط كند ارزش و قيمتش خيلي افت مي‌كند، هم به ضرر قوه قضاييه مي‌شود و هم اين همه آدم كه در باشگاه راه‌آهن فعاليت دارند. باشگاهي كه تيم الف، ب، تيم‌ اميد، جوانان، نوجوانان و نونهالان دارد.

*‌ همين بلاتكليفي در روحيه بازيكنانتان تأثير منفي مي‌گذارد؟

نمي‌دانم، من كه به كار خودم مي‌رسم.

*‌ بازي اول راه‌آهن با استقلال است و شروع سختي در ليگ خواهيد داشت. درباره اين مسابقه چه نظري داري؟

خوب است كه حريف اولمان استقلال است و ليگ را با اين بازي شروع مي‌كنيم چون بچه‌ها باانگيزه‌تر تمرين مي‌كنند و بهتر بازي خواهند كرد.

*‌ احمدرضا عابدزاده به عنوان بازيكن و مربي مقابل استقلال نباخته است، فكر مي‌كني اين ركورد در راه‌آهن هم برايش محفوظ بماند؟

اميدوارم كه همين‌طور باشد، فوتبال است و يك توپ گرد. بايد ببينيم چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

*‌ اوضاع دروازه‌بان‌هاي تيمتان چطور است؟

طالب‌لو و امير از ابتدا در تمرينات بوده‌اند و آمادگي‌شان در حد خوبي است ولي دروازه‌بان خارجي‌مان تازه به تيم اضافه شده و هنوز ميدان مناسبي نبوده تا سطح كيفي و جسمي‌اش را دقيق بسنجم، اما در تمرينات تلاشش را انجام مي‌دهد.

*‌ مقابل استقلال، طالب‌لو را درون دروازه قرار مي‌دهيد، امير عابدزاده يا دروازه‌بان خارجي‌تان را؟

چهارشنبه جلسه فني داريم، اعضاي كادر فني نظراتشان را مي‌دهند و در نهايت سرمربي تصميم‌گيري مي‌كند.

*‌ پسر شما در پرسپوليس و در مقطعي در تيم اميد با وينگادا كار كرد و به هر حال در ليگ برتر حضور دارد اما اخيراً به تيم اميد دعوت نمي‌شود، چرا؟

داستان دارد و من فعلاً خيلي به آن نمي‌پردازم و فقط آرزو مي‌كنم قداست جايگاه و لباس تيم‌ملي درگير مسائل پشت پرده و دلالي نباشد و طبيعتاً شما رسانه‌ها بايد از وينگادا اين سؤال را بپرسيد چرا دروازه‌بان باكارنامه‌اي كه سابقه بازي در انگليس و آمريكا را دارد و در پرسپوليس و حالا راه‌آهن است ناگهان خط مي‌‌خورد؟ شرايط فني و انضباطي‌اش هم مشخص است، هرچند صادقانه بگويم براي شما رسانه‌ها اخبار حاشيه‌اي و حوادث بسيار مهم‌تر از چنين موضوعاتي است (خنده). اگر يك فوتباليست حرفي فني بزند برايتان مهم نيست. تا حرف حاشيه‌اي بزند مي‌رود در صدر اخبار.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =