ایسنا نوشت:

کاپیتان سابق تیم ملی می‌گوید، سرپرستی این تیم به او پیشنهاد نشده و اگر فدراسیون فوتبال چنین پیشنهادی بدهد، آن را قبول نمی‌کند.

مهدی مهدوی‌کیا در واکنش به شایعه پیوستنش به تیم ملی و قبول مسئولیت سرپرستی این تیم اظهار کرد:من این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم و از سوی فدراسیون صحبتی با من نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر پیشنهادی از سوی فدراسیون برای قبول سرپرستی تیم ملی به شما داده شود قبول خواهید کرد، گفت: نه، این پیشنهاد را قبول نمی‌کنم زیرا در حال حاضر با تیم ملی جوانان همکاری می‌کنم. فعلا وظیفه‌ای در تیم ملی جوانان دارم که امیدوارم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهم. فدراسیون می‌تواند از افراد دیگری برای سرپرستی تیم ملی استفاده کند.

مهدوی‌کیا در ادامه در پاسخ به این سوال که از چه زمانی قصد دارید وارد عرصه مربیگری شوید، اظهار کرد: تا دو ماه دیگر به همکاری‌ام با تیم ملی جوانان ادامه خواهم داد و بعد از آن قصد دارم کلاس‌های مربیگری را در آلمان دنبال کنم.

وی درباره روند آماده‌سازی تیم ملی جوانان نیز افزود: روند آماده‌سازی را به خوبی طی کرده‌ایم و مشکلی نداریم. با چند تیم بزرگسال بازی‌های تدارکاتی و پر فشاری را انجام دادیم و بازیکنان نیز به خوبی روند آماده‌سازی را طی می‌کنند. امیدواریم در دو ماه آینده به اهداف خودمان برسیم تا با آمادگی کامل در مسابقات پیش‌رو شرکت کنیم.

مدیر فنی تیم ملی جوانان تصریح کرد: در نظر داریم یک اردو در آلمان برپا کنیم اما تا این لحظه مشخص نیست که این اردو برگزار خواهد شد یا خیر، اما اگر به آلمان برویم با چند تیم خوب در آنجا بازی دوستانه انجام خواهیم داد.

مهدوی‌کیا در پایان در واکنش به شایعه مربیگری علی کریمی در تیم ملی و دستیاری کروش نیز گفت: ایده خوبی است اگر بتوانیم از علی کریمی در تیم ملی استفاده کنیم. علی رابطه خوبی با کروش دارد و مطمئنا می‌تواند موثر باشد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    2 64
    خیلی هم دلت بخواد
  • بی نام RO ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    29 0
    دلیلی اصلی نپذیرفتن ": تا دو ماه دیگر به همکاری‌ام با تیم ملی جوانان ادامه خواهم داد و بعد از آن قصد دارم کلاس‌های مربیگری را در آلمان دنبال کنم."
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    آقا مهدی حتما کلاسهای مربی گری رو برو ما هوادارا به تو و علی کریمی برای جانشینی دایی دو میلیاردی دل بستیم قطعا توانایی شما بیشتر از دایی هست
    • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
      3 16
      اینقدر واسه همدیگه نوشابه باز نکنید
    • آرش IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
      16 2
      بعد از دو هفته هم همینایی که این حرف رو میزنن شعار حیا کن رها کن میدن برات آقا مهدی..
  • ایران IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    35 3
    این بندگان خدا لابی ندارند که.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    3 8
    دایی اخلاقش چندان خوب نیست امت واقعا مدیریت داره. مربی باید مدیر باشه. کریمی که اصلا حرفشو نزنین. مهدوی خوبه