امیر قلعه نویی شروع فصلی دشوار را پیش رو دارد چون تمام اسکلت دفاعی سال قبلش عوض می شوند. او حالا حتی دو دفاع تخصصی در تیمش ندارد که جلوی دروازه بانش بگذارد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ امیرحسین صادقی اگرچه خودش مدعی بود به بازی هفته اول لیگ می رسد با تصمیم کادر پزشکی تیم قانع شد تا پارگی عضله شکمش را به تیغ جراحان باشگاه بسپارد. صادقی این آسیب دیدگی را از جام جانی با خود آورده است و فکر نمی کرد این مصدومیت جدی باشد. او حتی به خبرآنلاین گفت:« مشکلی نیست و زود بر می گردم ، حتی به احتمال فراوان از همان هفته اول کنار استقلال هستم.» او اما اشتباه فکر می کرد و با جراحی روی شکمش حالا باید هفته ها دور از میدان باشد. کادر پزشکی تیم معتقد است امیرحسین 6 هفته ای را دور از میدان خواهد بود. قبل از او عمران زاده هم در اردوی ترکیه آبی ها آسیب دید و چند هفته ابتدایی لیگ را از دست داده است. این بی دفاعی استقلال سبب شده تا قلعه نویی در کنار دفاع ارمنستانی جدید تیمش یعنی مگویان به فکر استفاده از محمدرضا خرسندنیا خرید 250 میلیون تومانی تیمش از پدیده در این پست باشد. بازیکنی که حالا حداقل تا 4 هفته تنها انتخاب قلعه نویی برای بازی در آن پست است. بازیکنی که برای پست هافبک دفاعی جذب شده بود اما حالا تنها انتخاب قلعه نویی است و عصای دست سرمربی آبی ها!

استقلال اگرچه از خط هافبک به جلو خریدهای میلیاردی خوبی داشته اما در دروازه و خط دفاع با اتفاقاتی که برایش افتاده بحران زیادی دارد. اینکه جدایی رحمتی از دروازه تیم را قلعه نویی نتوانسته با خرید برزیلی و محسن فروزان پر کند. حالا شاید استقلال به طور اضطراری مهدی کریمیان را هم از لیستش کنار بگذارد تا شاید با خرید محسن حسینی کمی مشکلاتش را حل کند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =