اشکان دژاگه سومین روز مذاکراتش در قطر را پشت سر می گذارد. او در آستانه عقد قرارداد با العربی قطر است. قراردادی 3 ساله که رقمی 5 میلیون دلاری در سال را به حسابش واریز می کند.

 

آریا صالحی: همزمان با مذاکرات جلال حسینی با الاهلی ، در دوحه یک بازیکن سرشناس و امید اول فوتبال ایران در اروپا هم مشغول مذاکره با مسئولان تیم قطری و فدراسیون این کشور بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛اشکان دژاگه ستاره درخشان فوتبال ایران که امید می رفت در جام جهانی ستاره تیم ملی باشد ، بعد از این بازی ها به جای حضور در تیم های بزرگ اروپایی به قطر آمده است تا شاید با یک قرارداد بزرگ در 27 سالگی ، مسیر زندگی اش را عوض کند. او که پیشنهادی هم از هرتا برلین داشت ، به جای رفتن به کشوری که سال ها در آنجا زندگی کرده می خواهد به قطر بیاید تا 5 برابر درآمد سالانه اش را بالا ببرد. باشگاه فولام هم بیش از هر چیز به پولی فکر می کند که از این انتقال برایش حاصل می شود. این انتقال در صورتی اتفاق می افتد که مسیری دقیقا به عکس چیزی است که کارلوس کروش برای پیشرفت بازیکنانش ترسیم می کرد.

ایران در جام جهانی تا امروز نه تنها نتوانسته نقل و انتقال بزرگی ثبت کند که یک به یک ستاره هایش را در این لیگ ها از دست می دهد. کارلوس کروش چندی قبل در برنامه ای تلویزیونی گفت:« مسیر پیشرفت ایران از بازی بازیکنانش در اروپا می گذرد. من چاره ای غیر از گشتن به دنبال بازیکنانی که در لیگ های بزرگ دنیا بازی می کنند ندارم. جوان های شما باید یاد بگیرند از پول بگذرند و به دنبال بازی در لیگ هایی باشند که کیفیت فوتبال شان را افزایش می دهد.»

حالا فوتبال ایران مسیر را کاملا برعکس طی می کند. برای اولین بار بعد از جام جهانی هیچ بازیکن ایرانی پیشنهاد جذابی از اروپا ندارد و تمام امید ایران به نسلی است که در جام جهانی مجالی برای درخشش نداشتند. به بازیکنانی مثل جهانبخش و سردار آزمون که یک نسل بعد از بازیکنان این روزها ستاره فوتبال ایرانند. بازیکنانی که از تیم ملی جوانان ناکام ایران در بازی های آسیایی به جای مانده اند.شاید که آنها این رخوت را از فوتبال ایران برچینند.

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =