تسنیم نوشت:

مقتدی صدر در واکنش به تخریب مرقد یونس پیامبر(ع)، گروهک داعش را قومی گمراه و فاسد که حتی می توانند به مزار پیامبر گرامی اسلام(ص) و خانه کعبه آسیب برسانند توصیف کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه المسله، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در واکنش به ادامه ویرانگری های ضد اماکن مقدس اعلام کرد: ایادی پلید و جنایتکار که پیرو دین خاصی نیستند و عقل ندارد و در زمین به فساد می پردازند به ناحق به مرقدهای اولیا یکی پس از دیگری تعدی می کنند بدون اینکه انگیزه دینی، اعتقادی و نظامی داشته باشد.قلب های آنها سرشار از کینه ضد اهل بیت(ع) است.آنها چارپایان و گمراه ترین هستند.
وی بیان کرد: امروز چهره واقعی و اعتقاد فاسد و خوی حیوانی آنها با انفجار مرقد یونس پیامبر(ع) آشکار شد. در این حادثه دردناک معانی زیادی نهفته است؛ نخست این که مرقد یونس نبی امامی و صفوی نیست بلکه وی پیامبری متعلق به همه ادیان است. بنابراین این اقدام در واقع تعدی به همه ادیان است که باید واکنش کوبنده ای در قبال آن اتخاذ شود زیرا این گروهک از هیچ جنایتی فروگذار نیست.
دوم اینکه تعدی آنها به پیامبری از پیامبران الهی، مقدمه انفجار مزار رسول الله(ص) و حتی کعبه شریف و فاجعه بزرگ است.سوم سکوت دولت و جامعه عراق و بین الملل تبعات دنیوی و اخروی به دنبال دارد.چهارم، خطاب به این جنایت کاران می گویم که حق واکنش را در هر زمان برای خود محفوظ می دانم شما گروهی هستید که لیاقت زندگی ندارید زیرا شما قاتل پیامبران و اولیاء و ویران کننده قبور و مرقدها که در آن خداوند پرستش می شود هستید. شما قومی کم عقل و خود بزرگ بین هستید که از حق روی برتافته و علیه خدا و رسول وی اعلان جنگ کرده اید.
مقتدی صدر اعلام کرد: شما از اهل تسنن عراق نیستید بلکه قومی گمراه هستید که احدی غیر از شما هدف قرار نمی گیرند جان و مال و آبرو اهل تسنن مصون است و شما امروز آنها را هدف قرار می دهید و فردا مسیحیان عراق را تمام وقاحت هدف قرار می دهند.
یادآور می شود که گروهک داعش به ویران کردن مرقدهای مقدس و دینی در مناطق تحت تسلط خود در عراق و سوریه ادامه می دهد و در آخرین جنایت مقام شیخ صالح را در کرکوک و شیث پیامبر را در موصل منفجر کرده است.تروریست های این گروهک تاکنون مقام علی اصغر(ع)، دانیال نبی(ع) در منطقه حضیره الساده در غرب موصل، مرقد یحیی ابو القاسم در منطقه الشفاء موصل، یونس پیامبر(ع)، عبدالله بن عاصم بن عمر بن الخطاب، مقام حضرت عباس(ع) در روستای الکبه،دو حسینیه در روستای شریخان را در عراق منفجر کرده اند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    50 13
    اگه راست میگه نیرو هات رو بفرست به جنگ با داعش چرا تو بایگانی نگه داشتی؟