روزنامه خراسان نوشت:

اوايل بامداد روز گذشته، همسايگان يک دامداري در روستاي خوش هوا(حومه مشهد) با شنيدن فريادهاي نگهبان و صداي گلوله به داخل دامداري رفتند که با پيکر غرق به خون مردي حدود ۶۴ ساله روبه رو شدند. بدين ترتيب تلفن ۱۱۰ پليس به صدا درآمد و دقايقي بعد خودروهاي ماموران کلانتري خلق آباد، آژيرکشان در محل حادثه متوقف شدند و بدين ترتيب ماجراي جنايت مسلحانه به اطلاع قاضي ويژه قتل عمد رسيد. «قاضي موحدي راد» با صدور دستورات تلفني براي حفظ صحنه حادثه و در تاريکي شب عازم روستاي خوش هوا در اطراف مشهد شد. جسد مربوط به مردي بود که دستکش هاي صنعتي نيز در دست داشت و از طبقه دوم ساختمان نگهباني سقوط کرده بود. آثار گلوله بر پيشاني مقتول نشان مي داد که او با شليک از سلاح شکاري به قتل رسيده است. نگهبان دامداري که در محل حادثه حضور داشت در تشريح ماجرا به مقام قضايي گفت: از طبقه اول ساختمان نگهباني به عنوان انبار استفاده مي شود من در اتاقکي که بالاي ساختمان ساخته شده است درحال استراحت بودم و سلاح شکاري را هم که آماده شليک بود کنار خودم گذاشته بودم.

وي افزود: به خاطر اين که طبقه دوم پله ندارد از نردبان چوبي براي رفتن به داخل اتاقک استفاده مي کنم. دقايقي قبل وقتي دراز کشيده بودم ناگهان مردي با لوله سلاح شيشه اتاقک را شکست و لوله آن را به طرف من گرفت بلافاصله من هم اسلحه شکاري را برداشتم و براي دفاع از خودم به سوي او شليک کردم که او روي زمين افتاد و من هم هراسان همسايگان را خبر کردم اما آن ها ۳نفر بودند که ۲نفر ديگرشان گريختند. اين گزارش حاکي است: در پي ادعاهاي متهم، تحقيقات ماموران انتظامي با نظارت قاضي موحدي راد درباره چگونگي ورود سارقان به داخل دامداري آغاز و مشخص شد که چند آجر در کنار ديوار پشت نگهباني روي هم گذاشته شده است آثار موجود بيانگر آن بود که افراد مورد ادعاي متهم از ديوار پشت وارد دامداري شده اند.

اين درحالي بود که يک پوکه مشقي مربوط به سلاح کلاشينکف نيز در محل جنايت کشف شد. همچنين ادامه تحقيقات که با اظهارات ديگر اهالي همراه بود نشان داد که چند شب قبل نيز سارقاني به قصد سرقت احشام وارد يک دامداري ديگر شده اند و پس از بستن دست و پاي نگهبان آن دامداري، او را مورد ضرب و جرح نيز قرار داده اند.

بنابراين گزارش، با پيداشدن سرنخ هايي در اين پرونده، در حالي تلاش ماموران براي کشف زواياي پنهان اين پرونده ادامه دارد که نگهبان مذکور به اتهام نگهداري سلاح غيرمجاز و با صدور دستوري از سوي قاضي ويژه قتل عمد، بازداشت شده  است. همچنين جسد مرد ۶۴ ساله براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني انتقال يافت.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    53 1
    آره بگیرید پدر نگهبان دربیارید ،چرا از خودش دفاع کرده؟؟؟ چرا با شلیک گلوله حقوق شهروندی سارقان محترم زیر پا گذاشته؟؟؟