سرمربی تیم چلسی برای چندمین بار به تمجید از دیدیه دروگبا پرداخت و از احتمال بازگشت او به استمفوردبریج خبر داد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ اين روزها شايعه بازگشت ديديه دروگبا به چلسي بيش از هر زمان ديگري به گوش مي رسد. او كه 8 فصل در جمع آبي هاي لندن حضور داشت و از عوامل اصلي قهرماني اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا 2012 بود، حالا در آستانه بازگشت به استمفوردبريج قرار دارد. ژوزه مورينيو كه خودش در سال 2004 اين ستاره ساحل عاجي را به چلسي آورد، در اين مورد گفت: «به خرید دیدیه فکر می کنیم. ما می خواهیم بازی ها را ببریم و جام بگیریم و دروگبا یکی از بهترین مهاجمان اروپاست. دروگبا هنوز هم کاملا با نیاز های لیگ برتر تطابق دارد و در این مورد احساسی فکر نمی کنیم.»

او ادامه داد:‌«اگر او را برگردانيم به خاطر این نیست که دیدیه مهم ترین گل های تاریخ چلسی را زده. دلیلش این است که دروگبا بازیکن با کیفیتی است که می تواند تیم را قوی تر کند. تیم فقط 11 نفر نیست، باید گزینه های مختلفی وجود داشته باشد. به عنوان یک گزينه، به بازگشت دروگبا نه نمی گویم.»

مورينيو در پايان گفت: «می دانیم که قلب دروگبا او را به جایی مي كشاند که حس می کند متعلق به اوست. آیا دروگبا به عنوان بازیکن برای یک یا دو سال بر می گردد؟ صبر کنید تا ببینیم چه مي شود.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =