رییس قوه قضاییه با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: این امر نشان‌دهنده نفاق آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است و اینکه آن‌ها در جرائم رژیم صهیونیستی شریک‌اند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:‌ امسال راهپیمایی بزرگ قدس در شرایط بسیار ویژه‌ای انجام می‌پذیرد. مردم بی‌دفاع غزه زیر هجمه‌های ضدبشری رژیم سفاک صهیونیستی هستند و لذا این حضور پیام کاملا ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ما همیشه در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین پیشرو بوده و امسال هم به حمدلله سیل خروشان آن‌ها را می‌بینیم.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: این جمعیت عظیم که در همه کشورهای اسلامی راهپیمایی خواهند کرد پیام مهمی برای رژیم ضدبشری صهیونیستی خواهند داشت و آن این است که مردم مظلوم فلسطین و غزه تنها نیستند و این سیل خروشان ان‌شاالله به زودی این ظلم را از جا برخواهد داشت.

وی گفت: ان شاء الله با همت مسلمان‌ها و همه امت‌های اسلامی رژیم ضد بشری صهیونیستی از صحنه تاریخ محو خواهد شد.

رییس دستگاه قضایی درباره سکوت مجامع بین‌اللمی در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: این نشان‌دهنده نفاق و دورویی کشورهایی مثل آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است که ندای حقوق بشر سر می‌دهند و از عده‌ای از کشورهایی که همجنس‌بازی در آنجا رواج دارد دفاع می‌کنند، اما از مرد و زن و کودکان فلسطینی که زیر حملات رژیم صهیونیستی هستند دفاع نمی‌کنند.

وی افزود: این امر نشان‌دهنده نفاق و دورویی این کشورهاست و اینکه آن‌ها در جرایم رژیم صهیونیستی شریک هستند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =