فارس توشت:

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه ایران از آمادگی ارسال اولین پرواز کمک‌های غذایی و دارویی هلال احمر ایران به مردم غزه از طریق مصر خبر داد.

«حسین امیرعبداللهیان»، معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه کشورمان از آمادگی ارسال اولین پرواز کمک‌های غذایی و دارویی هلال احمر ایران به مردم غزه از طریق مصر خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت که در پی دستور رئیس جمهور کشور به وزارت خارجه ایران، اولین محموله آماده ارسال از طریق مصر است.

وی با بیان اینکه جزئیات کمک های انساندوستانه ایران به وزارت خارجه مصر منتقل شده است و در انتظار دریافت مجوز هستیم گفت: انتقال تعدادی از مجروحان فلسطینی به ایران در حال پیگیری و هماهنگی با مقامات غزه و قاهره است.

معاون وزیر خارجه خاطر نشان کرد، مقامات مصر آمادگی خود را برای دریافت و انتقال کمک های انساندوستانه از طریق مرز رفح اعلام کردند.

 

 2323

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصوره A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    22 5
    افرین کاری بسیار بشر دوستانه هست . و قابل تحسین واقعا متشکریم که اونهایی که میتونن کاری کنند دریغ نکنند و واقعا ممنونم به نوبه خودم از مسئولین به خاطر کمک بشر دوستانه به مردمی که واقعا هیچ راه حمایتی از خودشون ندارن.تا اونجایی که میه باید به مسلمانان در مقابل یهودیان کمک کرد.
  • ریزبین A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    5 1
    عملکرد مصریها در محاصره غزه دست کمی از رژیم صهیونیستی ندارد تنها را شکست محاصره غزه فقط از طریق دریا است با تشکیل نیروی دریایی غزه متشکل از صدها قایق تندرو شهادت طلب می توان کشتی های جنگی صهیونیستها را در اطراف آبهای غزه را دور است . با تسلط بر آبهای غزه هم امکان ماهیگیری برای مردم غزه فراهم می شود هم امکانات لجستکی براحتی وارد غزه می شود وهم جبهه جدیدی علیه ارتش صهیونیستی گشوده می شود .
    • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
      5 1
      تعداد تلفات اسراییل از زمانی که وارد جنگ زمینی رو در رو شد و از بعد بمباران هوایی خارج گردید بشدت افزایش یافته در این راستا تشکیل یک گروه دریایی که به قایقهای تندرو مجهز به موشکهای سبک میتواند معادلات جنگ را تا حد زیادی بر هم زند و موازنه قوا را کمی بنفع فلسطینیها تغییر دهد همچنانکه در جنگ 33 روزه با غرق دو ناوچه ساعر توسط حزب الله نیروی دریایی اسراییل نتوانست عملکرد بهتری از نیروی زمینی آن داشته باشد