سایت فوتبال ایران نوشت:

محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان در دقیقه نود تصمیم به ماندن گرفت و قراردادش با این تیم را تمدید کرد. این بازیکن چندی پيش گفته بود به دنبال این است تا با گرفتن یک تصمیم،همه را شوکه کند.در آن برهه خیلی ها از اینکه کاپیتان سپاهان سودای جدایی در سر دارد صحبت کردند ولي محرم در اخرين ساعات دوشنبه شب قراردادش را تمديد كرد.او در مورد ماندن در سپاهان و مسائل ديگر گفت و گويي اختصاصي با فوتبال ايران انجام داد كه حرف هايش را مي خوانيد.

تصمیمت برای شوکه کردن فوتبالی ها تمدید قراردادت با سپاهان بود؟

نه.دنبال این بودم که خداحافظی کنم.

خب چه شد که در دقیقه نود تصمیمت عوض شد؟

وضعیت زانویم خیلی خوب نیست اما طوری هم نیست که نتوانم بازی کنم.اگر سبک تمرین کنم و خیلی به پایم فشلر نیاورم می توانم یک فصل دیگر بازی کنم.دل کندن از سپاهان واقعا برایم سخت بود.به خاطر همین تصمیم گرفتم که بمانم.همیشه در این سالها این مصدومیت همراه من بوده و با وجود آن بازی کرده ام.پس این فصل هم می توانم.

اما برداشت و استنباط خیلی ها از آن مصاحبه ای که گفتي می خواهی همه را شوکه کنی،جدایی از سپاهان و پیوستن به تیم دیگری بود؟

محال بود این کار را انجام بدهم.می خواستم جدا شوم،در دوران اوجم،همان روزهایی که از سرخابی ها پیشنهاد داشتم می رفتم.با سپاهان به فوتبال ومعرفی شدم و با پیراهن این تیم هم از فوتبال خداحافظی می کنم.

اتفاقی که در مورد علی کریمی رخ نداد و نتوانست با پیراهن تیم محبوبش از فوتبال خداحافظی کند.

کریمی در نوع خودش اعجوبه بود.حیف شد که دیگر فوتبال ما علی کریمی ندارد.بعید می دانم بازیکنی مثل کریمی در فوتبال مان دوباره رو شود.خداحافظی غریبانه ای داشت.این رسم برخورد با اسطوره ها نیست.

بحث اختلافت با مدیران باشگاه به کجا رسید؟

کدام اختلاف،هیچ مشکل وجود نداشت!اگر تصمیم به رفتن گرفته بودم به خاطر کلافه شدن از وضعیتم بود.سالها است که با این مصدومیت دست و پنجه نرم مي‌كنم و واقعا دیگر خسته شده ام.اما از طرفی دل  کندن از سپاهان و فوتبال هم برایم سخت بود.

شايعه شده بود به خاطر جریمه ای که باشگاه به خاطر نتایج ضعیف در فصل گذشته برایت در نظر گرفته بود ناراحت شده بودي؟

اصلا اینطور نیست.به فرض اگر مسئله ای هم بوده یک قضیه خانوادگی بوده و فکر نمی کنم به کسانی که خارج از مجموعه اند ارتباطی داشته باشد.جریمه برای کل تیم بود نه فقط برای من که بخواهم بابت آن ناراحت شوم.ضمن اینکه آن جریمه ها بخشیده شد.

البته بعضی ها هم می گفتند که به خاطر جذب برخی از بازیکنان با مدیران به مشکل خورده ای؟

در این سالها هیچ وقت دنبال اینجور مسایل نبوده ام و همیشه سرم به کار خودم بوده است.به من چه ارتباطی دارد که کدام بازیکن جذب می شود و کدامیک می رود؟خیلی هنر کنم به فکر خودم باشم.کی شده که در جذب بازیکن دخالت کنم که حالا بخواهم این کار را بکنم؟

سپاهان را برای فصل چطور تیمی می بینی؟

تیم خوبی بسته شده.این فصل باید ناکامی های فصل گذشته را هم جبران کنیم.پس هر دو جام را می گیریم تا جبران فصل گذشته را هم کرده باشیم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =