مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت که آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومي صندوق بازنشستگي کشور، ايراندخت عطاريان مدير عامل اين صندوق گفت: تا کنون بالغ بر يک ميليون و 950 هزار تومان از معوقات بازنشستگان مشمول پرداخت شده است .

او با اشاره به تأکيد وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي برای تسريع در پرداخت مطالبات بازنشستگان ادامه داد: خوشبختانه با تمهيدات لازم و حمايت هاي ويژه دولت اين امکان براي صندوق بازنشستگي کشوري فراهم شد تا نسبت به تسويه کامل مطالبات بازنشستگان مشمول اقدام کند .

او گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته مطالبات هر يک از بازنشستگان جداگانه محاسبه شده ، و در هفته دولت آخرين مرحله معوقات به حساب بانکي آنان واريز می شود.

عطاريان ادامه داد : مطالبات ناشي از اجراي معوقات قانون مديريت خدمات کشوري از سنگين ترين تعهداتي است که صندوق بازنشستگي کشوري توانست آن را به خوبي مديريت و پرداخت کند .

او گفت : در اين مرحله بر اساس گزارشهاي ارايه شده مجموعاً 332067 نفر از بازنشستگان مشمول ، مطالبات خود را در هفته دولت بطورکامل دريافت می کنند و پرونده پرداخت مطالبات ناشي از اجراي قانون مديريت خدمات کشوري در دومين سال فعاليت دولت تدبير و اميد بسته می شود.
46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود پورنگ IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    با سلام ترا بخدا این بار بقولتان پای بند باشید امید ما قول شما بپرداخت مطالبات بود که با اتمام هفته دولت .......