دبیرکل حزب‌الله لبنان بار دیگر بر موضع حزب‌الله و مقاومت لبنان در حمایت از مقاومت در غزه و همبستگی با آن برای به شکست کشاندن تجاوزگری کنونی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان یک‌شنبه شب در تماس تلفنی با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از صلابت و پایداری نیروهای مقاومت و ابتکارات و نوآوری‌های آنها در میدان نبرد و صبر بسیار زیاد ملت مظلوم غزه تمجید کرد و نسبت به ملت فلسطین افزود؛ ملتی که با نیروهای مقاومت خود در گزینه‌ها و شروطش همگام و پایبند است.

وی بر حمایت و ایستادن حزب‌الله و مقاومت لبنان کنار انتفاضه و مقاومت ملت فلسطین از جنبه قلبی، کالبدی، اراده و امید و سرنوشت تأکید و دیدگاه مقاومت ملت فلسطین و شروط به‌حقش برای پایان نبرد کنونی تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آنچه سید حسن نصرالله از خالد مشعل شنید، اطمینان کامل درخصوص قدرت مقاومت برای ثبات و پایداری و کسب دومین پیروزی (بر رژیم اسرائیل) در ماه ژوئیه را نوید می‌دهد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین با رمضان عبدالله شلح دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تماس تلفنی گرفت و دو طرف اوضاع میدانی و تحولات سیاسی و تحرک دیپلماتیک کُند و شکست خورده در مقابل انسجام میدانی و وحدت همه گروه‌های مقاومت در این رویارویی سرنوشت ساز را بررسی کردند.

دو طرف تأکید کردند که اگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دشمن صهیونیست در تجاوزگری خود به تأیید بین المللی و دولتی متکی است، مقاومت در غزه به قوی‌ترین تأیید و حمایت مردمی متکی و پشت‌گرم است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در این تماس تلفنی و گفت‌وگو بار دیگر بر موضع حزب‌الله و مقاومت اسلامی در لبنان درخصوص ایستادن کنار مقاومت در غزه و همبستگی، تأیید و آمادگی حزب‌الله و مقاومت لبنان برای همکاری و پیشرفت و تکامل به‌منظور تحقق اهداف مقاومت در غزه و به شکست کشاندن اهداف تجاوزگری (رژیم اسرائیل) تأکید کرد.

نیروهای مقاومت فلسطینی نیز توانسته بودند در جنگ 33 روزه در ماه ژوئیه سال 2006 میلادی به پیروزی برسند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زين الدين IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    مرد عمل
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 1
    بهر حال اگر بنا به کمک به مردم فلسطین است این مقطع بهترین زمان است هرچند همه بخوبی میدانند که همه چشمهای جاسوسی پیدا و پنهان دشمنان این ملت و حتی دشمنان دوست نمای انها ترکیه و دولتهای عربی مترصد مچ گیری و خوش رقصی مقابل اربابان غربی و عبری خود هستند اما نمیشود در مقابل اینهمه اعمال صبوعانه دشمن چشم فرو بست
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 1
    سگ خونش شرف داره به حکام بی خاصیت کشورهای عربی.
  • قدس A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    6 1
    ایشالا رژیم کثیف اسرائیلی به زودی نابود میشه ایشالا دو رکعت نماز دو بیت المقدس بخونی به امات سید... صلوات
  • وحیدرک IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    33 روزه یا 22 روزه؟
  • اسکندر US ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 2
    در سوریه در مقابل هم می جنگیدند حالا می خواهند کنار هم بجنگند مبارکه...
  • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ممنون
  • منصوره A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    آفرین احسنت انشالله خدا تمام ظالمین رو از روی زمین ریشه کن کنه و ملت مظلوم فلسطین رو نجات بده بخدا من اگر کاره ای بودم و میتونستم حتما اسرائیل رو با خاک یکسان میکردم... باور کنیدددد حیف دانشجویی بیش نیستم .... دوس داشتم به کسی بودم پر قدرت که هر کسی که به کسی ظلم میکرد و ناحق میگفت فوری حسابشو کف دستش میذاشتمم.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    حقیقتا اسرائیل زبانی جز زور نمی فهمد به قرآن قسم جنگیدن و مردن خیلی بهتر از ذلت و خفت ناشی از تحریم و زیر بار حرف زور رفتن و از دست دادن سرزمین است ملت فلسطین فقط و فقط باید بجنگد تا آخرین قطره خون تا حق پایمال شده اش رو از اسرائیل بگیره و ان شا الله آن ها را برای همیشه از سرزمین خود بیرون کند ... ایران هم نباید زیر بار حرف زور و تحریم های ناعادلانه و کشنده و فلج کننده اقتصادی برود و باید یک روزی ما هم برای به خاک مالیدن دماغ زورگویان دنیا مردانه بجنگیم
  • بی نام IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    کاش یک موی تورا تکه تکه می کردند و هر تکه ی آنرا در بدن یکی از سران تن لش عرب ، فرو می کردند.
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 1
    دست به کار شو سید که برادراتو کشتند......حملات موشکی مقاومت کم شده بشتاب که فلسطینیها تشنه ی حمایتن