شماره 10 برای شهباززاده، شماره 12 برای داسیلوا /فعلاً کسی شماره 7 فرهاد را نمی‌پوشد

خبرورزشی نوشت:

چرا فوتبالیست‌ها دوست دارند شماره 10 را بپوشند؟ چرا شماره 7 در بین فوتبالیست‌ها اهمیت دارد؟

براي چه گلرها يک را بر تن مي‌کنند؟!همه‌چيز از چند دهه پيش آغاز شد، از سال 1350 در ايران و زماني که ليگ استارت خورد. در آن ايام ديگر مثل گذشته شماره پيراهن‌هاي بازيکنان بي‌اهميت نبود و فوتباليست‌هاي ايراني به تقليد از خارجي‌ها پيراهن‌هايي را بر تن مي‌کردند که بر پشت آن اعداد دلخواه‌شان حک شده بود.

ماجراي شماره پيراهن‌ها در بين فوتباليست‌هاي ايراني جالب است. براي بسياري از بازيکنان عدد پيراهن اهميت و ارزش فراواني داشته و برخي هنگام عقد قرارداد اين شرط را مي‌گذارند که حتماً بايد شماره x به او برسد!البته بعضي وقت‌ها اين شماره خاص با تخفيف ويژه از سوي بازيکن براي قرارداد روبه‌رو مي‌شود. به عنوان مثال مي‌توان از ميلاد ميداودي نام برد که وقتي مي‌خواست آبي‌پوش شود، براي پوشيدن شماره 10 از چند صد ميليون گذشت.

قرار است از پيراهن‌هاي بازيکنان در مراسمي خاص که احتمالاً در يکي از روزهاي چهارشنبه يا پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، رونمايي شود. حالا ما مي‌خواهيم چند روز زودتر، از اين اتفاق که به جشن پيراهن معروف است، پرده‌برداري کنيم.

پيراهن‌هاي بازيکنان استقلال نسبت به فصل گذشته چند تغيير خواهد داشت و البته اين تغييرات در مهمترين و پرطرفدارترين شماره‌ها خواهد بود.ديگر سياوش اکبرپور نيست که با شماره 10 به زمين برود و فرهاد مجيدي با 7 جاودانش به خاطره‌ها پيوسته است. مهدي رحمتي نيز با پيراهن شماره «1» محافظت از قفس توري را بر عهده نخواهد گرفت.

شماره 7 استقلال در بين بازيکنان تازه‌وارد و البته قديمي محبوبيت زيادي دارد و خيلي‌ها دوست دارند شماره‌اي را بپوشند که سال‌ها بر تن کاپيتان فرهاد مجيدي بود اما در ليگ چهاردهم اين اتفاق نمي‌افتد چرا که هيچ‌کس جرأت انجام اين کار را ندارد. آنها به خوبي مي‌دانند انتخاب 7 استقلال بازي با آتش است و هواداران آبي‌پوشان انتظار دارند بازيکن شماره 7، همچون خود مجيدي باشد.

شماره پیراهن بازیکنان استقلال برای فصل جدید به شرح زیر است:

محسن فروزان (1)

خسرو حیدری( 2)

امیر حسین صادقی( 4)

حنیف عمران زاده (5)

امید ابراهیمی (6)

پژمان نوری (8)

آرش برهانی(9)

سجاد شهباززاده (10)

محمد قاضی (11)

جاسم کرار( 13)

آندرانیک تیموریان(14)

هاشم بیک زاده (16)

احمد جمشیدیان(20)

مهدی کریمیان (23)

میلاد فخرالدینی (34)

داسیلوا (12)

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =