دونگا کاپیتان سابق تیم ملی برزیل و البته مربی سابق این تیم بار دیگر در فهرست کاندیداهای مربیگری سلسائو قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ دونگا که نام کاملش «کارلوس بلدوم وری» است پیش از این، بین سالهای 2006 تا 2010 هدایت تیم ملی برزیل را برعهده داشت و با این تیم در سال 2007 فاتح کوپا آمه‌ریکا و در سال 2009 قهرمان جام کنفدراسیونها شد.

یکی  از منابع خبری که نمی خواست نامش فاش شود، گفت که دونگا رابطه خوبی با گیلمار رینالدی دارد، کسی که به عنوان مدیر تیمهای ملی برزیل انتخاب شده است. هر دو بازیکن در سال 1994 عضو تیم ملی برزیل فاتح جام جهانی بودند.

اما یک منبع دیگر هم گفته فدراسیون فوتبال برزیل و دونگای 50 ساله مذاکرات خود را در این هفته شروع کردند: «دونگا در فهرست مورد نظر فدراسیون، در صدر قرار دارد و مذاکرات نیز به شکل رضابیت بخشی یپش می رود. جلسات مهمی در سائوپولو انجام شد و گیلمار هم خیلی خوب جزئیات را پیش برده.»

انتظار می رود که سرمربی جدید تیم ملی برزیل و جانشن فیلیپه اسکولاری تا روز سه شنبه از سوی فدراسیون برزیل معرفی شود. هر دو منبع خبری فوق، خبر رسانه های برزیلی در مورد اینکه «تیته» قرار است جانشین اسکولاری شود را رد کردند، تیته کسی است که توانست کورینتیانس را به قهرمانی جام جهانی باشگاه ها در سال 2012 برساند، همچنین مذاکره با «موریسی رامالیو» سرمربی سائوپائولو نیز از سوی این دو منبع خبری رد شده.

دونگا ،آخرین بار سرمربی تیم اینترناسیونال برزیل شد، تیمی که بخش زیادی از دوران بازیگری خود را نیز در آن گذراند اما اکتبر گذشته بعد از چهارمین باخت متوالی در لیگ از این تیم اخراج شد. زمان مربیگری تیم ملی برزیل او 42 برد، 12 تساوی و 6 شکست را با سلسائو در کارنامه خود ثبت کرد.

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =