رئیس بنیاد امید ایران می‌گوید تلاش دارد تا پلی باشد برای ورود جوانان به مجلس.

به گزارش خبرآنلاين، محمدرضا عارف در دیدار سازمان "استمرار امید"  ضمن اشاره به حمله رژیم اسرائیل به مردم غزه بر ضرورت نقش آفرینی موثر سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش عدم تعهد برای پایان دادن به فجایع غزه تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت:ما بر این باوریم که داشتن یک مجلس مقتدر، توانا  و متخصص به نفع همه ی نیروها در کشور است. حتی به دولت نیز کمک خواهد کرد.  اگر بتوانیم پشتیبانی و حضور حداکثری مردم را داشته باشیم، پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس قطعی است.

عارف همچنین با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت اعتدال، درباره منتقدین دولت از جمله دلواپسان نیز گفت: امیدوارم دلواپسان از روی هوس دلواپسی نکنند. انتظار ما از آنها این است که جانب اخلاق و انصاف را رعایت کنند. خیلی از این آقایان دست اندر کار امور اجرایی بوده‌اند و شرایط کشور را می دانند. در عین حال اگر مسأله ی آنها ملی است و نه سیاسی، در یک فضای دوستانه مسائل خود را با مسئولین مطرح کنند.

وی همچنین علی مطهری را نماینده شجاع و جسوری دانست که حضور موثر و ارزشمندی در خانه ملت دارد.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    8 81
    من هنوز دلواپسم که نکنه تیم هسته ای ما نیز مانند تیم والیبالمون از آمریکا شکست بخوره.
    • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      27 4
      اونکه حقشون بود بسکه مغرورانه و با تفرعن بازی کردند و اما بعد نمیخواد کاسه داغتر از اش بشی .
    • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      10 1
      شما نگران بی آبی مملکت باش
  • مجید از مراغه IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    6 2
    اقای عارف میفرماید تلاش میکنیم بلی باشیم برای ورود جوانان به مجلس . اقای عارف اگر بتوانید جوانان را به مجلس ببرید بزرگترین خدمت را به کشور و اصلاح طلبان انجام داده اید چون با توجه به رد صلاحیتهای اصلاح طلبان شناخته شده و ترمز کشیده شده در مقابل اصلاح طلبان در هشت سال گذشته و بالا رفتن سن نیروهای موجود خلا بزرگی برای اصلاح طلبان در اینده خیلی نزدیک ایجاد خواهد کرد و اگر بتوانید به وعده خود عمل کنید واقعا شاهکار کرده و کار بزرگی کرده اید