۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

آلا طالبانی خواهرزاده جلال طالبانی از وضعیت جسمانی مطلوب طالبانی خبر داد و گفت: به زودی طالبانی در انظار عمومی ظاهر می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، آلا طالبانی نماینده کُرد در مجلس نمایندگان عراق که در عین حال خواهرزاده جلال طالبانی است هنگام بازگشت طالبانی به‌ عراق در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: «جلال طالبانی وارد اقلیم کردستان عراق شد. دقایقی پیش طالبانی را دیدم و به جای شما نیز بر دستان وی بوسه زدم.»
وی در بخش دیگری از پیام خود نوشت: « وضعیت جسمانی طالبانی بسیار خوب است و انشاءالله به زودی چشم همه با دیدارش روشن می شود.»
لازم به ذکر است هنوز هیچ تصویری از جلال طالبانی بعد از بازگشت وی به‌ عراق منتشر نشده‌ است.
طالبانی در حالی به عراق باز می‌گردد که جناح‌های مختلف سیاسی هنوز درباره رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر جدید آن کشور به توافق نرسیده‌اند.
روز گذشته جلال طالبانی رئیس جمهور عراق و دبیرکل اتحادیه میهنی وارد اقلیم کردستان شد و بنا به درخواست خانواده‌ وی هیچ گونه مراسم استقبال رسمی از وی به عمل نیامد.
طالبانی یک سال و هفت ماه پیش به دنبال دیدار با نوری مالکی نخست وزیر عراق دچار سکته مغزی شد. طالبانی بلافاصله به بیمارستان مدینه الطب و از آنجا به بیمارستان چریت در برلین آلمان منتقل شد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =