تسنیم نوشت:

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اولویت‌های پلیس راهور برای کنترل ترافیک شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، ورود هرگونه کامیون به معابر سطح شهر تهران را تا اذان صبح ممنوع اعلام کرد.

سرهنگ عابدی با اشاره به تمهیدات پلیس برای آخرین شب احیا در پایتخت گفت:‌ با توجه به حضور مردم در مناطق مختلف شهر، به ترتیب منطقه 12 (محدوده بازار، مسجد ارک، حسینیه همدانی‌ها و بیت رقیه)، منطقه 11 ( مهدیه تهران)،‌ منطقه 20 (حرم عبدالعظیم حسنی)،‌ منطقه 1 (امامزاده صالح و گلزار شهدای چیزر) و مناطق 10 و 17 در اولویت قرار دارند و ماموران راهور با حضور در این مناطق، سعی در تسهیل در عبور و مرور دارند.
جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت با تاکید بر اینکه پلیس راهور تهران بزرگ امسال آموزش چینش به ماموران را به عنوان اولویت در نظر گرفته است، گفت:‌ امسال سعی شده تا ماموران راهور تهران بزرگ با هدایت شهروندان تهرانی در چینش بهینه خودروهایشان، امکان ایجاد فضای مناسب برای عبور و مرور و بهره‌مندی از برنامه‌های هیئات مختلف فراهم آورد.
او در پایان با اشاره به اینکه پلیس در نظر دارد تا در کنترل ترافیک امشب از کمترین ممنوعیت تردد استفاده کند، گفت: همچنین با توجه به ادامه داشتن عملیات ترافیکی امشب تا اذان صبح فردا، ورود و تردد هرگونه کامیون به سطح شهر تهران ممنوع است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسی IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    من که فقط کامیون و تریلی دیدم اونهم خیلی زیاد واقعا موندم این اوضاع بی سامان تردد کامیونها رو کی میخواد کنترل کنه؟؟؟؟؟؟؟