انعکاس جهانی کشتار کودکان غزه در توئیتر

این روزها ساکنین مسلمان و روزه دار غزه روزهای تلخ و سختی را سپری می کنند. تلخی یورش بی رحمانه صهیونیستها به مردم بی دفاع فلسطین جایی نفس را در سینه حبس می کند که در این نبرد نا برابر ده ها کودک بی گناه مظلومانه و بی رحمانه در برابر تهاجم وحشیانه اسرائیل غاصب به شهادت می رسند. این آمار هم اکنون نیز در حال گسترش است.

تلخی یورش بی رحمانه صهیونیستها به مردم بی دفاع فلسطین در ماه رمضان جایی نفس را در سینه حبس می کند که به وضوح می بینیم در این نبرد نا برابر ده ها کودک بی گناه مظلومانه و بی رحمانه در برابر توان تهاجمی اسرائیل غاصب به شهادت می رسند.
 این آمار هم اکنون نیز در حال گسترش است. واکنش بین المللی انسانهایی که در برابر این ظلم و ستم، توان دفاعی از مظلوم جز انتشار اخبار مصیبتهای فلسطینها بر پهنه شبکه های اجتماعی ندارند در جای خود بی نظیر است.
این اتحاد که از نوعی اعلام انزجار از رفتار غیر انسانی صهیونیستها ناشی شده در تمام جهان و مخصوصاً در بین مردمانی که دسترسی به شبکه های اجتماعی دارند حس مشترکی را منتشر می کند.
صهیونیستها در مسابقه مظلوم کُشی با همکیشان تکفیری - وهابی خود در سوریه، عراق و افغانستان نه فقط چیزی کم نگذاشته بلکه یک قدم فراتر نیز گام برداشتند. آنها به وضوح و بدون کمترین دخالت سازمان و نهادهای مدعی حقوق بشر دست به قتل عام غیرنظامیانی زده که بی تردید از خوی درندگی آنها منتج می شود.

2424

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید EU ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    29 0
    خداوندا ای سخت انتقام گیرنده از ظالمان.عجب صبری داری.ان روز دیر نیست.به امید ان روز.
  • رویا IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    33 0
    خدایا مددی
  • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    26 2
    خدا لعنتشان کند. در همین روزگار، این اسرائیلی ها به تیر غیب الهی دوخته شوند.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    27 0
    الا لعنت ا... علی القوم الظالمین
  • بی نام A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    3 4
    حقیقتا اسرائیل زبانی جز زور نمی فهمد به قرآن قسم جنگیدن و مردن خیلی بهتر از ذلت و خفت ناشی از تحریم و زیر بار حرف زور رفتن و از دست دادن سرزمین است ملت فلسطین فقط و فقط باید بجنگد تا آخرین قطره خون تا حق پایمال شده اش رو از اسرائیل بگیره و ان شا الله آن ها را برای همیشه از سرزمین خود بیرون کند ... ایران هم نباید زیر بار حرف زور و تحریم های ناعادلانه و کشنده و فلج کننده اقتصادی برود و باید یک روزی ما هم برای به خاک مالیدن دماغ زورگویان دنیا مردانه بجنگیم
  • حقیقت US ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    11 1
    جرمشان مسلمان بودن است حکم شان قتله عام شدن وحاکمان دروغین حقوق بشر وچه صبری خدا دارد به کدامین گناه اینگونه به خاک وخون کشیده شده اند ..یک کشور سگ صفت مثل آمریکا وانگلیس ودیگرمدعیان دروغین حقوق بشری می توانند چشم بروی این جنایت بندند .وحامیان ازحمله صهیونسیم ها به نوارغز شوند جنگ ناعادلانه یکی سنگ دردست ودیگری گلوله 13کشته درمقابل 505کشته لعنت خدا برسگ صفتان وحرام زاده های صهیونیسمی
  • مریم IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    افرین بر مقاومت افرین برشما مردم مقاوم غزه خدا وعده یاری ثابت قدمان در دین خدا را داده است وبرای شما اسیران اسرائیل خونخوار خدا بس است مقاومت شما دل صاحب الزمان را شاد وشهادت شما دل اقا را خون کرد خداوند به شما صبر وارامش بدهد مرگ بر اسرائیل وامریکا وهمه حامیان جنایتکار ش