رد خبر سرمایه‌گذاری استیل آذین در یک فیلم سینمایی

حضور شرکت استیل‌آذین به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم از سوی گروه اطلاع‌رسانی این فیلم رد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، كمپين اطلاع رساني فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» با انتشار متنی توضیحاتی را در مورد تهیه‌کننده این فیلم سینمایی مطرح کردند: «خبرهايي مبني بر سرمايه‌گذاري شركت استيل آذين ايرانيان وآقاي حسين هدايتي و معرفي تهيه‌كننده‌اي از طرف ايشان براي پروژه سينمايي «نهنگ عنبر» منتشر شده كه اساساً از طرف اين پروژه تكذيب مي‌شود. تاكيد مي‌كنيم اين فيلم سينمايي به تهيه‌كنندگي سامان مقدم از وزارت ارشاد مجوز ساخت دريافت کرده است و سرمايه ساخت فيلم نيز از طريق شخص سامان مقدم وارد شده است .

از آنجايي كه در خبر آمده، بنا به نظر وزارت ارشاد نام تهيه‌كننده تغيير يافته، مستندات درخواست پروانه ساخت به تهيه‌كنندگي و كار گرداني سامان مقدم در وزارت ارشاد از آغاز تاكنون كه تنها چند روز از صدور پروانه مي‌گذرد، در اين وزارتخانه موجود است.»

در پایان نیز گروه اطلاع‌رسانی این فیلم سینمایی تاکید کرده، تمامي خبرهاي مربوط به «نهنگ عنبر» از طريق كمپين اطلاع رساني اين پروژه به اطلاع رسانه‌ها رسيده و خواهد رسيد و هرگونه خبري خارج از تاييد اين حوزه، ارزشي ندارد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    اسمش دافعه داره