تسنیم نوشت:

قرار است برد پیت و آنجلینا جولی یک بار دیگر همکاری مشترکی داشته باشند. آنها که پس از «آقا و خانم اسمیت» دیگر با هم همکاری سینمایی نداشته‌اند، می‌خواهند فیلم مشترکی بسازند.

ظاهرا قرار است برد پیت و آنجلینا جولی یک بار دیگر همکاری مشترکی داشته باشند. آنها که پس از «آقا و خانم اسمیت» دیگر با هم همکاری سینمایی نداشته‌اند، می‌خواهند فیلمی مشترک بسازند. اما همکاری جدید آنها به کلی با فیلم پرفروش قبلیشان متفاوت است.
در همکاری جدید این زوج، آنجلینا جولی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. البته این بازیگر سرشناس هالیوودی نوشتن فیلمنامه را هم بر عهده داشته و قرار است در فیلم بازی هم کند. اگرچه هنوز خط داستانی «در کنار دریا» منتشر نشده است اما حضور برد پیت در این فیلم هم در مقام بازیگر قطعی است و احتمال آن وجود دارد که کمپانی «پلن بی» که متعلق به او است در کنار یونیورسال آن را تهیه کند.
اگر این فیلم ساخته شود سومین اثری است که آنجلینا جولی را در مقام کارگردانش می‌بیند. «در سرزمین خون و عسل» و «شکست ناپذیر» فیلم‌های دیگری هستند که این بازیگر کهنه کار را در مقام کارگردان داشته‌اند.
فیلم «شکست ناپذیر» جدیدترین ساخته جولی است که آن هم مانند «در سرزمین خون و عسل» مضمونی سیاسی دارد. این فیلم داستان قهرمان المپیک، لوییز زامپرینی است که قهرمان جنگی هم می‌شود. زامپرینی چندی پیش دار فانی را وداع گفته است. این فیلم آماده است تا برای اکران در فصل جوایز آماده شود.
گفتنی است آنجلینا جولی در جدیدترین اظهار نظر خودش در مورد این فیلم بعد از تشکر از کمپانی یونیورسال به جهت حمایت‌هایش، اعلام کرده که دوست دارد بیشتر روی صندلی کارگردانی بنشیند و اصلا تعجب بر انگیز نخواهد بود اگر کارگردانی الویت اصلی او قرار گیرد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    7 0
    آقا و خانم اسمیت فیلم خوش ساختی بود