فارس نوشت:

در محور چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است ضمناً محور هراز مقطع واقع در استان مازندران از 29 تیر تا یکم مرداد از ساعت 21 تا 6 ‌به دلیل عملیات تکمیل سیستم‌های روشنایی تونل‌های شماره دو، چهار و پنج، مسدود است.

براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر خط، دوربین‌های نظارتی‌ و تصاویر دریافتی از گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در ‌شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1031 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 23 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 5 الی 6 صبح صورت پذیرفته است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب ‌کنند.

 

* پرترافیک‌ترین محور‌های مواصلاتی در 24 ساعت گذشته

 

آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه قزوین-کرج، آزادراه کرج-‌قزوین، محور شیراز - مرودشت، محور تبریز-ایلخچی، جاده تهران-جاجرود، محور ساری - قائمشهر و قائمشهر - ساری و جاده مخصوص تهران‌-کرج در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته‌اند.

 

 

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =