ایسنا نوشت:

بازیکن تیم ملی ایران می‌گوید تا ظهر فردا منتظر می‌ماند تا باشگاه استقلال به تعهداتش عمل کند.

آندرانیک تیموریان درباره قراردادش با باشگاه استقلال، وضعیت این تیم و ... صحبت کرد.

* بالاخره با استقلال قرارداد بستی. مبارک باشد.

سلام. ممنونم. گفته بودم در ایران اولویتم استقلال است و تا وقتی این باشگاه من را بخواهد درخدمتش هستم. من استقلال را دوست دارم و هوادارانش برای من از هر چیز دیگری عزیزترند. وقتی می‌بینم که طی یک ماه گذشته بسیاری از هواداران از من می‌خواهند دراین تیم بمانم و با پیامک‌ها و ایمیل‌هایی که به من می‌زنند و در صفحه‌های اجتماعی این خواسته را مطرح می‌کنند عشق و علاقه‌ام به آنها و استقلال بیشتر می‌شود. اما دوست دارم اعتماد میان من و باشگاه استقلال پابرجا بماند.

* نشست‌های زیادی با باشگاه استقلال داشتی و پروسه تنظیم قرارداد داخلی طول کشید. دلیلش چه بود؟
طی چهار جلسه و نزدیک به 20 ساعت با مسئولان باشگاه استقلال جلسه داشتم و باید همین جا اعلام کنم که اگر آقای کامران صاحب پناه، رئیس هیات مدیره نبود قطعا این نشست‌ها ادامه پیدا نمی‌کرد و به پای میز مذاکره نمی‌رفتم. بدون هیچ تعارفی می‌گویم که فقط پیگیری‌ها و حسن نیت ایشان بود که نشست‌ها با باشگاه استقلال ادامه پیدا کرد وگرنه ممکن بود بعد از نشست اول دیگر من را در باشگاه استقلال نبینند.

*درنشست آخر که ازساعت 9:30 صبح پنج شنبه تا ساعت13:30 درباشگاه استقلال داشتی چه گذشت؟
درنشست آخر من به خاطرهواداران از بخش اعظمی از حقوقم گذشتم. چیزی که حقم بود و به همه بازیکنان تعلق گرفت جز من. اگراین حقوق را نادیده گرفتم و حاضر به تخفیف شدم فقط به خاطرهواداران و عشق وعلاقه‌ام به باشگاه بود. درآن نشست اما آقای پندار توفیقی یکی از اعضای هیات مدیره حضورداشت که ایشان قول‌هایی به من دادند که امیدوارم این قول‌ها هرچه زودترعملی شود. طلب بسیارسنگینی که متعلق به سال‌های گذشته از باشگاه استقلال است هنوز به من پرداخت نشده که شخص ایشان قول پرداختش را داده‌اند و من هم دوست دارم که هواداران در جریان ماجرا قرار بگیرند و بدانند چه کسی به من قول داده است.

*طوری حرف می‌زنی که انگار هنوزاحتمال جدایی‌ات ازاستقلال وجود دارد.قول داده‌اند تا یکشنبه یعنی فردا به بخشی از تعهدات خود عمل کنند؛ تعهداتی که متعلق به سال‌های گذشته است. امیدوارم این تعهدات انجام شود.

* با توجه به اینکه قراردادت را با باشگاه استقلال ثبت نکردی می‌توانی به طورشفاف بگویی که هنوز احتمال جدایی‌ات وجود دارد یا خیر و اینکه به طوررسمی بازیکن استقلال شدی یا نه؟
قانون می‌گوید تا وقتی با استقلال ثبت نکردم بازیکن این تیم نیستم. خیلی از بازیکنان درسال‌های گذشته قرارداد داخلی بستند و حتی درهیات فوتبال هم قرارداد ثبت کردند اما جدا شدند. هر احتمالی تا فردا وجود دارد.
*اعلام شده که قراردادت برای دو فصل منعقد شده. این یعنی که اگر در نهایت با استقلال ثبت کردی فصل بعد نمی‌توانی جدا شوی؟
به هیچ وجه این طور نیست. قرارداد فصل بعد من با استقلال به صورت کاملا توافقی است. اگر پیشنهاد خارجی داشته باشم می‌توانم از استقلال جدا شوم. قرارداد فصل بعد من با استقلال مشروط امضاء شده و دوست دارم هواداران در جریان قراردادی که با من امضاء شده نیز قرار بگیرند.

* شنیدیم درنشست پنج شنبه با باشگاه استقلال بابت قراردادی که در فصل‌های گذشته با تو امضاء شده بود و ظاهرا مشکلاتی که درنحوه تنظیم این قرارداد دیده می‌شد و شاید مغایرت‌های موجود بحث‌هایی داشتی؟!

من نمی‌دانم اخبار نشست از کجا بیرون می‌رود اما دوست دارم شفاف باشم و با مردم صادقانه حرف بزنم. مسائلی وجود داشت که به وقتش من مفصل درباره‌اش حرف می‌زنم و قراردادهای سال‌های گذشته را منتشر و دراختیار سایت‌ها قرارمی دهم تا مردم هم از واقعیت‌ها مطع شوند. الان اما نمی‌توانم توضیحی درباره نحوه عقد آن قراردادها بدهم تا وقتش برسد.

*اگرتا فردا باشگاه استقلال به تعهداتش عمل نکند تکلیف قرارداد تو با این باشگاه چه می‌شود؟

امیدوارم طوری نشود که نسبت به یکدیگر بی اعتماد شویم. تا ظهرفردا فرصت هست و باشگاه استقلال که می‌داند من به خاطرهواداران از چه امتیازهایی گذشتم باید خواسته‌هایی که مربوط به سال‌های گذشته است را برآورده سازد. امیدوارم درادامه مسیر نسبت به هم بی اعتماد نشویم و همه چیز خوب و شفاف و در کمال احترام پیش برود تا من بتوانم برای تیم محبوبم بازی کنم و هرچه درتوان دارم را برای هواداران استقلال خرج کنم. امیدوارم استقلال هم حسن نیت نشان دهد، مثل من.

*برای هوادارن استقلال صحبت متفاوتی داری؟

همواره دوست داشتم به استقلال خدمت کنم. هوادارن استقلال از هر چیزدیگری برای من مهم‌ترند. می‌خواهم به همه آنها که برایم پیام می‌فرستند صادقانه بگویم دوست‌تان دارم. من استقلالی‌ام و تا ابد استقلالی خواهم ماند. آرزوهای زیادی دارم که هنوز با استقلال محقق نشده است. آرزوهایی که بعد از دوران بازیگری من دراستقلال در پی‌اش خواهم بود. روزهایی که آرام آرام آماده مربیگری می‌شوم. فکرهای زیادی برای استقلال و هوادارانش دارم و می‌خواهم روزهای بزرگی را برای این تیم رقم بزنم و تجربه سال‌ها بازی درلیگ انگلیس را به بازیکنان آینده تیم محبوبم انتقال دهم تا ثمره‌اش را هواداران ببرند.

 

 251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =