تسنیم نوشت:

پلیس فدرال آمریکا اف بی آی آمادگی خود را برای اعزام بازرسان خود به محل سقوط هواپیمای مسافربری مالزیایی اعلام کرده است.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، یک مقام رسمی آمریکایی تاکید کرد: بازرسان آمریکایی آماده هستند تا برای کمک به روند تحقیقات مربوط به سقوط هواپیمای مسافربری مالزی در شرق اوکراین به این کشور سفر کنند.
این مقام آمریکایی تصریح کرد: اف بی آی و شورای ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا برای اعزام کارشناسان و بازرسان خود به اوکراین آماده شده اند. سخنگوی اف بی آی نیز تاکید کرد: این آژانس حداقل یکی از بازرسان خود را به اوکراین می فرستد ولی وی در خصوص زمان اعزام این بازرس و اینکه آیا سایر بازرسان اف بی آی نیز به اوکراین اعزام خواهند شد توضیحی نداده است.
هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی پنج شنبه شب در مسیر خود از آمستردام به سوی شهر کوالالامپور در منطقه دونتسک اوکراین سقوط کرده است.همه 298 سرنشین این هواپیما کشته شده اند. گزارش های اولیه حاکی از کشته شدت 295 نفر بود ولی در این گزارشها اشاره ای به وجود 3 نوزاد در این پرواز نشده بود.
پس از انتشار خبر مربوط به سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری مالزی در شرق اوکراین دولت کی یف و برخی مقام های غربی به سرعت استقلال طلبان شرق اوکراین را عامل اصلی این حادثه اعلام کرده اند ولی استقلال طلبان اوکراینی اعلام کرده اند که سیستم های موشکی که قادر به هدف قرار دادن هواپیما در ارتفاع 10 هزار متری را باشد در اختیار ندارند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    1 3
    ماموران کاگبه در اکراین چرا از روسیه حساب میبرین و حقیقت رو نمیگین طرفتون رو دارن باورتون نشه
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    3 2
    به به... قبلا مشاوران ناتو و امریکا، بعد ماموران سیا حالا هم اف بی آی بنظر من بهتره اسمشو ازاوکرائین به یکی از ایالتهای امریکا تغییر بده سنگین تره :