تسنیم به نقل از علاء الدین بروجردی در برنامه شناسنامه شبکه سوم سیما نوشت:

  یک اصل همیشه از زمانی که آقای لاریجانی هم دبیر شورا بودند تا زمانی‌که آقای جلیلی بود و امروز همیشه جاری و ساری بوده و آن اینکه همه مطالب مذاکرات را نمی‌گفتند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان آقای جلیلی هم که عضو کمیته هسته‌ای شورای عالی امنیت ملی بودم حتی در آن جلسات هم همه چیز گفته نمی‌شد، افزود: باید این اصل را در ساختار نظام پذیرفت.

وی با تاکید بر این‌که حضور آقای لاریجانی در شورای عالی امنیت ملی به‌‌عنوان حلقه اول ارتباطی و حضور بنده در کمیته هسته‌ای به عنوان حلقه دوم به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: جلسات متعددی برگزار شد که بیشترین حجم در کمیسیون امنیت ملی به بحث هسته‌ای اختصاص داشته است و تعداد زیادی از اعضای غیر عضو کمیسیون هم در آنها حضور دارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص گلایه‌ها و نارضایتی‌های برخی از نمایندگان در این زمینه، تصریح کرد: تمام نمایندگان نسبت به این مسئله مهم ملی حتما حساس هستند؛ تا اطلاعات به وسیله بولتن در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد و در واقع از وین به تهران منتقل شود یک هفته طول می‌کشد و این از گلایه‌های نمایندگان است.

وی در خصوص یکی از جلسات کمیسیون امنیت ملی و مسائلی که درباره انتشار صحبت‌های ظریف صورت گرفت اظهار داشت: آقای ظریف گفت که دوستان مقید به طبقه‌بندی باشند و من به‌عنوان مسئول جلسه این جمع‌بندی را داشتم که حتما رعایت شود اما یکی از همکاران گفت این جمع‌بندی را قبول نداریم و در موضع‌گیری‌ها استفاده شود که دلخوری‌ها از آنجا آغاز شد اما در حال حاضر این مسائل تقریبا حل شده و وضعیت نسبت به گذشته بهتر است.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365910

برچسب‌ها