سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

سرخپوشان ساعت 11 صبح امروز (جمعه) به مصاف تیم فوتبال دینامیک گرجستان رفتند و با چهار گل به برتری رسیدند.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: نیلسون جونیور، میثم حسینی، علیرضا نورمحمدی، لئوناردو، فرشاد قاسمی، احمد نورالهی، رضا حقیقی، محمد نوری، محمد عباس‌زاده، مهدی طارمی و امید عالیشاه.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: سوشا مکانی، حمیدرضا علی عسگری، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، محمد عباس‌زاده، پیام صادقیان، هادی نوروزی و رضا نوروزی.

گل‌های پرسپولیس توسط محمد عباس‌زاده (2 گل)، رضا نوروزی (2 گل). محمد عباس‌زاده روی سانتر فرشاد قاسمی با ضربه سر اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. عباس‌زاده در دقیقه 75 نیز روی همکاری هادی نوروزی و پیام صادقیان دومین گل خود در این دیدار را به ثمر رساند. رضا نوروزی یک ضربه پنالتی را که حسین ماهینی گرفته بود به گل تبدیل کرد و در دقیقه 80 نیز روی پاس سام شعبانی بازیکن تستی پرسپولیس که از انگلیس به اردوی سرخپوشان ملحق شده بود، به ثمر رسید.

پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های قرمز و حریف گرجستانی با لباس‌های سرمه‌ای به میدان رفتند.

گفتنی است؛ پرسپولیس در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه برابر تیم گلوریا رومانی با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیده بود و در دومین بازی خود نیز برابر سونگا آذربایجان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافته بود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =