ایسنا نوشت:

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دفاع از مردم مظلوم غزه در برابر هجوم وحشیانه اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه این مرجع تقلید به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شور و غوغایی در جهان بر ضدّ اسرائیل متجاوز و خونخوار برپا شده و علیرغم سکوت مرگبار حامیان اسرائیل مخصوصآ آمریکا و عده‌ای از سران کشورهای عربی، سیل اعتراضات مردمی به سوی اسرائیل غاصب سرازیر شده است، کشتن مردم بی‌دفاع غزه مخصوصآ کودکان و تخریب منازل آنان را شدیدا محکوم می‌کنند.

این هجوم وحشیانه بار دیگر ماهیت اسرائیل و نیات حامیان او را مخصوصآ آمریکا و بعضی از سران کشورهای عربی را آشکار ساخت و داغ ننگی بر پیشانی آنها نهاد.

در این میان جالب این است که سرکرده تروریست‌ها در عراق می‌گوید: من کار به اسرائیل ندارم وظیفه من فقط کشتن تمام مسلمانانی است که با ما بیعت نکند و از اینجا نظریه کسانی که می‌گویند این زائده شرور، ساخته و پرداخته اسرائیل است ثابت می‌شود.عجیب این است که سه نفر اسرائیلی کشته شدند که معلوم نیست قاتل آنها چه کسی بوده، آمریکا فوراً آن را محکوم کرد اما بیش از دویست نفر فلسطینی شهید و بیش از هزار نفر مجروح شدند که بسیاری از آنها کودکان بودند، نه فقط آمریکا و اتحادیه اروپا و حامیان عرب آنها، آن را محکوم نکردند، بلکه قولا یا عملا آن را تأیید کردند.

سزاوار است روز جمعه بعد از نماز پربرکت این روز، کشور ما نیز یکپارچه به خروش برضدّ جنایات اسرائیل آید و ثابت کنیم که این بار نیز بازنده اصلی اسرائیل است که باید طعم تلخ شکست را توأم با منفوریت در سراسر جهان بچشد. خداوند حامیان اسرائیل را که از او دفاع می‌کند و در برابر کشتار فلسطینی‌ها که اکثریت قاطع آنها از اهل سنت هستند، سکوت دارند از این خواب شیطانی غفلت بیدار کند تا این راه ضلالت را رها کرده به صفوف مسلمین بپیوندند و در برابر جنایات اسرائیل و جهان‌خواران بایستند.

والسلام علی من اتبع الهدی»

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 2
    درود بر مرجع عالیقدر و منتقد زمان