کمپانی جابون/ Jawbone جدیدترین اپلیکیشن موبایل خود را برای دستبند هوشمند خود را – Up/Up24 – باهدف ردیابی و تحلیل تغذیه کاربر و اراده پیشنهاد‌های غذایی برای کاهش وزن عرضه کرد.

 

دستبند Up24 به قیمت 149.99 دلار و دستبند Up به قیمت 79.99 دلار عرضه‌شده است و اپلیکیشن قابل دانلودی روی آی او اس و اندروید دارد که می‌تواند به کاربر برای  سلامت بهتر و کاهش وزن کمک کند.

توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن با آنالیز آنچه می‌خورید، چقدر راه می‌روید و چقدر می‌خوابید؛ سعی می‌کنند تحلیل داده متناسب با اطلاعات جمع‌آوری از شمارا ارائه کرده و با دادن برنامه مناسب، هم به خواب بهتر شما کمک کنند و هم جلوی اضافه‌وزن شمارا بگیرند.

ثبت آیتم‌های تغذیه‌ای در وعده‌های غذایی و تحلیل آیتم‌های ثبت‌شده و مقایسه دیتابیسی با آنچه کاربر باید بخورد و باشد و سپس ارائه پیشنهاد در وعده غذایی بعدی؛ کل کاری است که این دستبند و اپلیکیشن همراه آن انجام می‌دهد.

در تصاویر مرتبط دو نوع وعده غذایی صبح و بعدازظهر را مشاهده می‌کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن برای آی او اس اپل (روی آیفون) (72 مگابایت)

لینک دانلود اپلیکیشن برای اندرویدی‌ها (39 مگابایت)

 

منبع: جابون

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    15 7
    تو عکس اول طرف داره جو دوسرزغال اختهشاتوت میخوره معمولا این غذا رو با ماست یونانی بدون چربی مخلوط میکنن و میخورن اون وقت ما اینجا باید خودمونو بکشیم که شیر بدون چربی پیدا کنیم که قابل مقایسه با نمونه خارجی نیست حالا ماست بدون چربی و ماست یونانی بدون چربی و پنیر کاتیج بدون چربی پیشکش هر طرف هم که نگاه میکنی آدم چاق میبینی متاسفانه ..
  • بی نام EU ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    10 1
    دستبند هاشو چطور ميشه از ايران تهيه كرد؟