ایرنا نوشت:

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به شایسته سالاری و توازن در انتخاب مدیران در دولت دکتر روحانی توجه شده است، گفت: ملاک انتخاب مدیران، شایسته سالاری است و کجایی بودن و بر اساس گروه و جریان عمل کردن آن‌ها، ملاک نیست.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری شامگاه چهارشنبه در دیدار ربیع فلاح استاندار مازندران در روستای «اوزکلا» بخش بلده نور با اشاره به این نکته که باید به طریق اولی شایسته را از همان منطقه انتخاب کرد و اگر نبود، شایستگانی از مناطق دیگر به کار گرفته شوند، ابراز امیدواری کرد دولت یازدهم بتواند موضوع شایسته سالاری را درست کند.

رییس پیشین مجلس شورای اسلامی به مشکلات زباله، آب شرب و فرسودگی لوله ها، کمبود بیمارستان و مراکز درمانی، راه های دسترسی روستایی و کنارگذر شهرستان نور استان مازندرن اشاره کرد و گفت: هر چند خدمات‌دهی از سوی مسوولان مطلوب‌تر شده است، اما در صورت وجود بودجه و بر اساس قوانین و مقررات و برنامه، به مشکلات مردم باید بیشتر رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام ناطق نوری به اهمیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: باید بر فعالیت پیمانکارانی که در حوزه راه و شهرسازی فعالیت می کنند، بیشتر نظارت شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار جاده آب پری به بلده نور با هدف برداشت از واریزه‌های کوهی، طبیعت منطقه را دستخوش تغییرات کرده است، خاطر نشان کرد: محل دفع زباله نور در جنگل های منطقه نیز باید تغییر کند.

بازرس ویژه و مشاور رهبر معظم انقلاب برتوجه بیشتر به واگذاری معادن شن و ماسه مناطق کوهستانی و ییلاقی منطقه تاکید کرد.

وی به مشکلات فرسودگی لوله‌های آب روستاهای بخش بلده به ویژه اوزکلا اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون حدود ۴۰ درصد آب این روستا به دلیل فرسودگی لوله به هدر می‌رود.

 ربیع فلاح  استاندار مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه ۱۵ درصد اعتبار مصوب سال ۹۳ تخصیص یافته است، گفت: ساماندهی زباله‌های شهرهای آمل، محمودآباد، نور و رویان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توجه به روستاهای ییلاقی و کوهستانی مازندران نیز ضروری است، ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت زیادی از استان در شش ماه از سال با هدف فعالیت کشاورزی و دامپروری در ییلاقات و مناطق مرتعی و کوهستانی به سر می‌برند، باید به خدمات عمومی آب، برق، گاز و تلفن و زیر ساخت راه روستایی آنان نیز توجه شود.

در این دیدار مدیران کل آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران، فرماندار شهرستان نور و بخشدار بلده نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام ناطق نوری و استاندرا مازندران نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان را نیز در کنار مردم کوهستانی روستای بطاهرکلا بلده نور افطار کردند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    2 5
    دكتر روحاني براي من بسيار عزيز وقابل احترام هستند....