برهانی: بهانه نمی‌آورم، بدنسازی ما تازه تمام شده/ نگران نباشید، امسال بهتر از سال قبل هستیم

آرش برهانی می‌گوید استقلال در فصل آینده تیمی بهتر از فصل قبل خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرش برهانی مهاجم استقلال پس از شكست تیمش مقابل یوسما الجر در دیداری دوستانه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «امشب با تيمى بازى كرديم كه قهرمان قاره آفريقا بود. تيمى بسيار با كيفيت و با تجربه ، از همه لحاظ آماده بود مثل تيمى كه اولين بازى رو باهاشون انجام داديم. بهونه نمي‌خوام بيارم ولى تيم ما تازه تمرينات بدنسازيش تموم شده و به نظرم اين دو تا بازى كه با تيمهاى بسيار با كيفيت و خوب انجام داديم خيلى به شناخت نقاط ضعف، هماهنگى و آمادگى تيم كمك مي‌كنه.
دو تا از بد شانسى هاى اين بازى مصدوميت حنيف بود و محمد قاضى هم به تشخيص دكترها بازى نكرد كه مصدوميت جزئيش جدى نشه. جوان ها توى اين دو تا مسابقه بازي‌هاى خوبى رو انجام دادن و تيممون با تلفيق جوانها و با تجربه ها به هماهنگى نسبتا خوبى رسيده و اين اردو يكى از اردو هاى خوب و مفيدى بود كه پشت سر گذاشتيم.
اين همه توضيح دادم كه بگم اصلا نگران نباشين، امسال تيمى به مراتب بهتر از سال قبل داريم. توى اين بازيهاى دوستانه و البته با كيفيته كه تيم نقاط ضعف و قوتش و مي‌شناسه و اصلا نگران نباشيد، امسال به اميد خدا خيلى بهتر از سال قبل شديم و با حمايت و انگيزه هايى كه از شما دوستاى خوبمون مي‌گيريم مي‌تونيم دوباره قهرمان بشيم ان‌شالله. مرسى از لطف و محبتتون.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =