در حالی که اعطای وام ازدواج به دلیل نبود منابع به مرز توقف رسیده بود، امروز سخنگوی دولت از پرداخت وام ازدواج پس از تعطیلات عید فطر به متقاضیان خبر داد.

 محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در سخنانی گفت: امروز با خبر خوشی جلسه را آغاز می‌کنم و لازم است اعلام کنم که این خبر خوب به پیش خبری که در چند هفته گذشته در پاسخ سوال خبرنگاران در ارتباط با وام ازدواج مطرح شده بود، مربوط است.

وی افزود: با توجه به تأکید رئیس‌جمهور برای رفع مشکل پرداخت وام ازدواج که باعث شده بود در حال حاضر نزدیک به یک میلیون نفر عزیزانی که ازدواج کرده‌اند، در نوبت دریافت وام باشند و از گرفتن وام بنا به مشکلاتی که در نظام بانکی وجود داشت، محروم بودند خوشبختانه در یک هماهنگی و همکاری مشترک با بانک مرکزی، وزارت اقتصادی و دارایی و نظام بانکی کشور، مقرر شد پس از تعطیلات عید فطر، پرداخت وام‌های ازدواج صورت گیرد.

سخنگوی دولت در ادامه اظهار داشت: بنده در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج از طیب‌نیا وزیر اقتصاد و سیف رئیس کل بانک مرکزی به جهت اینکه جلسات مختلفی را برگزار و دستگاه‌های مرتبط آن را مسئول کردند که همه موانع موجود را شناسایی و برطرف کنندتا وام‌ها بدون مشکل به دست وام‌گیرندگان برسد، تشکر می‌کنم.

نوبخت با بیان اینکه تسهیلات وام ازدواج ظرف 7 ،8 روز آینده به دست متقاضیان می‌رسد، گفت: بنده امیدوارم که سایر گره‌های موجود در کشور هم با هم‌افزایی، هماهنگی و رایزنی مسئولان مرتبط حل شود.

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    22 1
    وام ازدواج به هیچ دردی نمیخوره و فقط باعث بدهکارتر شدن 2 تا جوون بدبخت میشه که از روز اول زندگی باید فکر قسط باشن .
    • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
      8 1
      نه آقا این چه حرفیه ،مشکل ازدواج و کار و شغل جوونا با همین 3 میلیون حل میشه ....
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    18 0
    مگه قراره چند وام بدن؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    7 0
    کمک هزینه سرویس طلاست فقط واقعا واسه ثروت ملیمون متاسفم
  • رضا A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    7 0
    خبر آنلاین لطفا پیگیری کن قرار بعد این همه تاخیر به بعضی که طبق قانون وام 5 میلیونی تعلق میگیره همان 5 میلیون را بدهند یا باز هم با بهانه هایی مثل کمبود بودجه این قانون نادیده گرفته می شود.باتشکر
    • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      0 0
      شامل وام 5 میلیونی هستم ، چون دانشجو ام، اما بانک میگه اینا همش چرته
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من رفتم وام بگیرم شامل وام 5 میلیونی هستم ، چون دانشجو ام، اما بانک میگه اینا همش چرته بهت سه تومن بیشتر وام نمیدیم، که با این وام سرویس چوب هم برام نمیشه، هزینه ی مراسم عروسی که ازم توقع دارن حداقل 10 تومن میشه که این وام فقط یه گوشه ی کوچیکی از کار رو میگیره ولی این که ضامن پیدا نمیکنی کلی مصیبته
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    آخه تا کی دروغ تحویل ملت میدین؟؟ الان 19 مرداد هنوز وام ندادن بعد گفته توی 7 یا 8 روز میدن تا کی میخواین با زندگی جوونا بازی کنین؟؟ با این تورم 40 درصدی واسه دادن این وام دوزاری هم ملت رو سر کار گذاشتین