خبرنگار فرانس 24 با نشستن کنار یک خدمه آمبولانس جاده های غزه را طی می کند.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گالاکر فنویک خبرنگار شبکه فرانس 24 در کنار یک خدمه آمبولانس نشسته است و جاده های غزه را طی می کند.

او گزارش خود را با تیتر "در جاده های غزه با خدمه آمبولانس فلسطینی" با پخش تصاویری شروع کرده است ، وی در ادامه گزارش خود می نویسد :  تا کنون 200 نفر کشته شده اند که نصف بیشتر این قربانیان کودکان و زنان بوده اند. آمبولانس های فلسطینی در حال تلاش و کمک رسانی برای آخرین حملات صهیونیست ها به نوار غزه هستند.

این خبرنگار می گوید با ما با سرعت 120کیلومتر در ساعت در جاده می رویم و صدای شیون هر لحظه بیشتر به گوش می رسد.بیش از یک هفته است که خدمه این آمبولانس بی وقفه 24 ساعته به این نوار کوچک پرجمعیت به قربانیان حملات هوایی مرگبار اسرائیل کمک کرده اند.

محمد صالح یک مددکار پزشکی در حال دست کردن دستکش بهداشتی می گوید: در حال حاضر جایی که می رویم یک حمله هوایی از سوی صهیونیست ها صورت گرفته است، خبرنگار فرانس 24 می گوید: او خود را برای دور بعدی تلفات آماده می کند.

گالاگر می گوید : محمد صالح می داند که مسولان هلال احمر با هر تماس اظطراری به این مددکار،  او را با وحشت و سرعتی ترسناک در جاده ها به سوی ناشناخته ها روانه می کند. صالح می گوید هیچ تصوری از جایی که می روم ندارم و نمیدانم چه فاجعه ای در انتظار من است.

آمبولانس در خارج از یک بلوک سیمانی متوقف می شود که به تازگی هدف حمله صهیونیست ها قرار گرفته است.ساکنان این ساختما با عجله آن محل را ترک می کنند.

مرد جوانی با بجه ای نوپا دچار شوک شده است و در حال فرار است او با چشمان خیره از ترس  به خبرنگار با زبان انگلیسی دست و پا شکسته می گوید: اسرایئلی ها بر سر مردم اینجا موشک ریختند.

در پایان کسی صدمه زیادی ندیده است : محمد صالح از ساختمان بلوکی بیرون می آید و با زبان عربی می گوید: "سپاس و ستایش به خدا" اما این آرامش موقتی است.

فرانس 24
4
9261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =