جعفر مختاری فر ستاره دهه 60 استقلال: زمان ما بقیه تیم‌ها زور می‌زدند برای سومی

مختاری فر می گوید قصد داشته به فوتبال برگردد اما به او راه نداده اند تا دوباره حضور در این رشته ورزشی را تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جعفر مختاری‌فر یکی از بهترین بازیکنان دهه 60 تیم استقلال در خصوص کنار بودنش از فوتبال گفت: «من سال 73 رسماً از فوتبال خداحافظی کردم، بعد از آن هم قصد بازگشت به عرصه فوتبال را داشتم اما به ما راه ندادند و یا نخواستند کاری کنند که ما دوباره به فوتبال برگردیم.»

هافبک اسبق تیم استقلال در ادامه افزود: «مسلماً هیچ انسانی حاضر نمی‌شود خودش را تحقیر کند تا به فوتبال بازگردد، در مورد من هم چنین حالتی وجود دارد، الان هم 20 سال است که به زندگی خودم می‌پــــردازم و بعد از خداحافظی‌ام از فوتبال به ورزشگاه نرفته‌ام. فوتبال فعلی فوتبال نیست چون فوتبالی‌ها در آن دخل و تصرف چندانی ندارند. در مقطعی سه سال در باشگاه استقلال حضور داشتم و بعد از سه سال نه پولی به ما دادند و نه خواستند کاری برای ما انجام دهند. مسلماً تا وقتی چنین حالتی وجود دارد جایی در فوتبال برای فوتبالی‌ها نیست.»

هافبک اسبق استقلال در خصوص رده پنجمی استقلال در لیگ سیزدهم نیز تأکید کرد: «رده پنجم برای استقلال رده خوبی نیست. در دوره بازیگری ما یا استقلال اول بود یا پرسپولیس و همه تیم‌ها زور می‌زدند برای رده سومی اما متأسفانه الان شرایط عوض شده است و ما می‌بینیم تیم بزرگی مانند استقلال دستش از جام یا حداقل عنوانی قابل قبول هم دور می‌ماند.»
مختاری‌فر در پایان درخصوص نمایش ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: «من فکر می‌کنم تنها نمایش خوب و قابل قبول تیم ملی ما بازی مقابل آرژانتین بود که آن بازی در تاریخ فوتبال ایران به عنوان یک بازی ماندگار ثبت شد اما در بازی‌های دیگر جز دفاع چیز دیگری از تیم ملی‌مان ندیدیم. فوتبال فعلی ما فوتبال‌دستی است. یعنی ما برخلاف تمام دنیا الان تجربی کار می‌کنیم و با علم روز کاری نداریم و این نکته باعث شده فوتبال ما جذابیت چندانی نداشته باشد و عملاً پیشرفتی نیز نکند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =