۰ نفر
۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

ایسنا نوشت:

وزارت بهداشت فلسطین از استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی در حمله به شهرهای نوار غزه و ایجاد جراحت های عمیق، پیچیده و ناشناخته بر پیکر قربانیان این حملات خبر داد.

به گزارش ایسنا، العالم، به نقل از "روسیا الیوم " در این باره نوشت: دکتر یوسف ابوالریش، قائم مقام وزارت بهداشت فلسطین، در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: کادرهای پزشکی با بررسی اجساد شهدا و مجروحان غزه به این نتیجه رسیدند که رژیم صهیونیستی از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی، وحشیانه و بدون هیچ رحم و مروتی غیر نظامیان را با سلاح های ممنوعه هدف قرار می دهد، به طوری که در مجروحان جراحت های عمیق و پیچیده ای بر جای گذاشته که به معلولیتهای دایمی منجر خواهد شد.

ابوالریش خاطرنشان کرد: وضعیت مجروحان فلسطینی که مورد اصابت اینگونه سلاح ها قرار گرفته اند به گونه ای است که نیاز به مراجعه به مراکز توانبخشی در دراز مدت و استفاده از چنین امکاناتی دارند که از توان وزارت بهداشت خارج است.

ابوالریش تأکید کرد: وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه 25 مجروح را برای درمان به خارج اعزام کرده که از این تعداد 19 نفر به مصر و 6 نفر به اردن منتقل شدند و تعداد زیادی از مجروحان نیز به دلیل وخامت اوضاع جسمی هنوز منتقل نشده اند و شرایط انتقال آنان وجود ندارد.

جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه به گونه ای است که در موارد متعدد به شهادت همه اعضای یک خانواده منجر شده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی از سه شنبه گذشته همزمان با آغاز عملیات نظامی این رژیم در نوار غزه، منازل غیر نظامیان را در مناطق مختلف هدف قرار داده اند که در پنج مورد، همه اعضای خانواده های فلسطینی شهید شدند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =