یک نماینده مجلس از افطاری های گران قیمت در برج میلاد انتقاد کرد. این درحالی است که مدیرعامل برج میلاد چنین چیزی را رد می کند.

تسنیم دراین باره نوشت: نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان با انتقاد از برگزاری مراسم افطاری توسط دستگاه‌های اجرایی گفت: دادن افطاری در برج میلاد آن هم توسط دولت و دستگاه‌های اجرایی حرام است. چرا در برج میلاد که هزینه افطاری برای هر نفر از 150 تا 300 هزار تومان است، به 1600 نفر از پول بیت‌المال افطاری می‌دهند. 

قاضی‌پور بر همین اساس گفت: دستگاه اجرایی نباید از پول بیت‌المال افطاری بدهد و ما نمایندگان مجلس باید براساس سوگندی که خوردیم از حقوق مردم و بیت‌المال صیانت کنیم. بیت‌المال مال همه مردم و بازنشستگان است و دولت نباید از مال بازنشستگان افطاری بدهد.

وی با اشاره به حذف مراسم افطاری نمایندگان مجلس از سوی هیئت رئیسه خطاب به محمدرضا باهنر نایب‌رئیس دوم مجلس که ریاست صحن علنی را برعهده داشت، گفت: شما به مردم بگویید که چرا امسال به نمایندگان افطار ندادید، شما تاکید کنید که مجلس به خاطر اقتصاد مقاومتی به نمایندگان افطاری نداد و برخی از دستگاه‌ها از پول بیت‌المال افطاری می‌دهد.

محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که ریاست صحن علنی را برعهده داشت در پاسخ به این سوال گفت: هیئت رئیسه هر ساله برای نمایندگان و خانواده‌ آنها، نمایندگان ادوار و کارمندان مجلس مراسم افطاری برگزار می‌کرد اما امسال در هیئت رئیسه تصمیم گرفتیم که کل مخارج این مراسمات افطاری را به مردم آواره غزه و مصدومانی که زیر آتش جنایت رژیم صهیونیستی قرار دارند اهدا شود.

با این حال فرزاد هوشیار،‌ مدیرعامل برج میلاد هزینه های بالای افطاری در رستوران های برج میلاد را رد کرد. او به خبرآنلاین گفت: ميانگين قيمت غذا در رستوران هاى برج ميلاد ۳۰هزار تومان و گرانترين رستوران، رستوران گردان به قيمت ١٢٠ هزار تومان است.

هوشیار همچنین گفت: از ابتداى ماه رمضان هم هيچ بخش دولتى رزرو و پذيرايى در رستوران گردان نداشته است. 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365402

برچسب‌ها