تسنیم نوشت:

گردان‌های القسام با انتشار بیانیه ضمن به عهده گرفتن مسئولیت ارسال پهپاد به سمت فلسطین اشغالی، جزئیاتی در مورد مشخصات پهپادهای جدید خود را ، منتشر کرد.

به گزارش شبکه خبری الاقصی، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی در مورد پهپادهای جدید خود منتشر کرد.

 القسام اعلام کرد که پهپادهای ابابیل 1 در سه نوع توسط مهندسین داخلی طراحی شده که در ماموریت‌های زیر به کار گرفته می‌شوند:

1- پهپاد A1A دارای ماموریت شناسایی
2- پهپاد A1B دارای ماموریت هجومی با قابلیت پرتاب موشک
3- پهپاد A1C دارای ماموریت هجومی و انتحاری


القسام در این بیانیه تاکید کرد: پهپادهای ما صبح امروز سه دور پرواز را انجام داده‌اند که هر دور با چند پهپاد صورت گرفته است و هر پرواز ماموریت ویژه خود را داشته است و ارتباط با یکی از این پهپادها در پرواز اول و با دیگری در پرواز دوم قطع شده است.

این بیانیه می افزود: گردان‌ های القسام غافلگیری امروز را انجام داد و این اولین باری نیست که پهپادهای ما در عمق خاک اسرائل نفوذ می کنند. ما امروز برای اولین بار فاش می‌کنیم که پیشتر پهپادهای ما در یکی از ماموریت‌های مشخص خود بر فراز ساختمان وزارت جنگ اسرائیل « الکریاة » در تل آویو که حمله به غزه از آنجا رهبری می‌شود پرواز کرده است.

در همین رابطه گردان های القسام امروز دوشنبه اعلام کرد که تعدادی از پهپادهای خود را برای انجام ماموریت ویژه به داخل عمق سرزمین های اشغالی فرستاده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که پهپادهای القسام به عمق 60کیلومتری سرزمین های اشغالی نفوذ کرده‌اند.

شبکه 10 اسرائیل ادعا کرد که حماس قدرت ساخت قطعات پهپاد را ندارد و احتمال می‌رود که این تکنولوژی را از ایران گرفته باشد.

اعلام قسام برای ارسال پهپاد به سرزمین های اشغالی پس از آن صورت می گیرد که صبح امروز برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز دوشنبه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین حاوی مقادیری مواد منفجره را در آسمان اشدود رهگیری و ساقط کرده‌اند.

26149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =