تسنیم نوشت:


به گزارش روزنامه صهیوینستی یدیعوت آحارانوت، اعلام کرد که حماس چند پهپاد به جنوب تل آویو ارسال کرده است که هدف آنها جمع آوری اطلاعات یا ماموریت‌های دیگر بوده است.

در همین رابطه گردان‌های القسام اعلام کرده بود یک سری از پهپاد های خود را برای انجام ماموریت های ویژه به عمق سرزمین‌های اشغالی ارسال کرده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که پهپادهای القسام به عمق 60کیلومتری سرزمین های اشغالی نفوذ کرده‌اند.

شبکه 10 اسرائیل ادعا کرد که حماس قدرت ساخت قطعات پهپاد را ندارد و احتمال می‌رود که این تکنولوژی را از ایران گرفته باشد. این رژیم مدعی شد که دو پهپاد را تاکنون ساقط کرده است.

اعلام قسام برای ارسال پهپاد به سرزمین های اشغالی پس از آن صورت می گیرد که صبح امروز برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر اسرائیلی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین حاوی مقادیری مواد منفجره را در آسمان اشدود رهگیری و ساقط کرده‌اند.

مقاومت فلسطین مسئولیت ارسال پهپادی که صبح امروز به سرزمین های اشغالی ارسال شده، رسما برعهده نگرفته است اما در عین حال گفته که یک سری از پهپادها را به سمت اسرائیل به پرواز در آورده است.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که پهپاد بمب گذاری شده از نوار غزه به سمت اشدود به پرواز درآمده و حاوی مقادیری مواد منفجره بود که هدف از آن ارسال و انفجار آن در اشدود بوده است.

 ارتش اسرائیل با تائید  این خبر اعلام کرد که پهپادی که قصد داشت وارد حریم هوایی اسرائیل شود، با یک فروند موشک زمین به هوای پاتریوت سرنگون شده است.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =