تسنیم نوشت:

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: رئیس مجلس در این نشست گفت که روندی که در گذشته برای پرداخت یارانه‌های نقدی توسط دولت انجام می‌شده، نباید انجام شود.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک دولت و مجلس که شب گذشته در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، گفت: در این نشست علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد مسائل فرهنگی روز کشور و نیز توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنانی در جمع نمایندگان و اعضای هیئت دولت مطرح کرد.
او گفت: در این نشست، وزیر فرهنگ گفت که او و همکارانش در این وزارتخانه توجه جدی به مسائل روز فرهنگی کشور و به ویژه دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه‌‌های مختلف دارند و همواره تلاش می‌کنند تا در جهت رفع نگرانی‌های ایشان در حوزه فرهنگ قدم بردارند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس، تأکید کرد: جنتی در این نشست گفت که رهبر انقلاب از سال 84 دستوراتی در حوزه فرهنگ به مسئولان داده‌‌اند که تا امروز به آن توجه نشده که قصد داریم این دستورات و منویات ایشان را اجرایی کنیم.
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی همچنین گفت: وزیر فرهنگ در ادامه سخنانش اشاره مختصری به موضوع عفاف و حجاب داشت، اما برنامه‌ای برای آن ارائه نکرد.
او در ادامه به سخنان رئیس‌جمهور در این نشست اشاره کرد و گفت: روحانی در این نشست گفت که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما فقط به بحث عفاف و حجاب و پوشش تعبیر می‌شود در صورتیکه امر به معروف و نهی از منکر فقط به این مورد خلاصه نمی‌شود، بلکه امر به معروف، امر به تمام کارهای خوبی است که باید چه در حوزه اجرایی و چه در حوزه غیر اجرایی انجام شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش در این نشست، در مورد کنترل تورم مورادی مطرح کرد و کشور را به بیماری که خونریزی شدیدی دارد تشبیه کرد گفت که ما امروز در شرایطی قرار داریم که باید جلوی خونریزی این بیمار را بگیریم.
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی ادامه داد: روحانی در مورد برنامه‌های دولت در زمینه کنترل تورم گفت که دولت تاکنون توانسته تورم را حدی کنترل کند، اما راه‌های بسیاری وجود دارد که برای کنترل تورم در این دولت پیگیری شود.
او گفت: در این نشست در مورد استیضاح فرجی‌دانا هیچ مسئله‌ای مطرح نشد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس به سخنان رئیس‌جمهور در مورد سطح تعامل دولت و مجلس، گفت: روحانی در این نشست نظارت را وظیفه قانونی نمایندگان مجلس دانست و گفت که نظارت نمایندگان مجلس به صراحت در قانون آمده و دولت آن را حق نمایندگان می‌داند و باید به گونه‌ای باشد که صرف نظر از جناح‌بندی‌های گروهی و چپ و راست فقط کار را مدنظر داشته باشیم.
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی در بخش دیگری از سخنانش به صحبت‌های رئیس‌مجلس در این نشست اشاره کرد و گفت: لاریجانی در این نشست به صنعت و تولید اشاره کرد و گفت که باید صنعت را از حالت رکود نجات دهیم.
او گفت: لاریجانی همچنین گفت که روندی که در گذشته برای پرداخت یارانه‌های نقدی توسط دولت انجام می‌شده، نباید انجام شود. اما از طرفی باید به صنعت و رونق تولید کمک کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس مجلس در این نشست گفت که برخی افراد وام‌هایی را برای ایجاد صنعت و رونق تولید گرفته‌اند، اما به دلیل بالا رفتن نرخ ارز با مشکل مواجه شدند که باید به آن‌ها کمک شود اما عده‌ای نیز این وام‌ها را دریافت و در مسیر دیگری مصرف کرده‌اند که که قوه قضاییه باید با آن‌ها برخورد کند.
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی گفت: بنده در حاشیه این دیدار در مورد وضعیت بازنشستگان فولاد با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس صحبت کردم که هم روحانی و هم لاریجانی وعده دادند که این موضوع را پیگیری کرده و هر چه سریع‌تر معوقات و دستمزدهای آن‌ها با کمک دولت و مجلس پرداخت شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    11 0
    این روند رو خود شما مجلسیان تصویب کردید مگر غیر از اینه؟ همه اقتصاد دانان مملکت فریاد می زدند که نکنید بی برنامه است نکنید اقتصاد داغون می شه و اون اقا میومد تو تلویزیون از برکت این پول می گفت. دیدیم که چگونه برکت این پول مملکت رو فلج کرد و مردم رو فقیرتر از قبل.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    5 1
    چونکه 45هزارتومان برای ایشون واقعآ عددی نیست ولی برای مردم بینوا تنها راه زنده ماندن و فرار از گرانی ها شده. چرا کسی نمیگه قیمت اپارتمان قبل هدفمندی چند بوده و حالا چند شده توان مردم بیچاره رو گرفتید و مانند یک فرد معتاد او را به اعتیاد یارانه مبتلا ساختید میدانید که اعتیاد یک بیماری است و باید درمان شود نه اعدام